Forum > i30 GD
Wielokrotne wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach.
Andreas:
radze sprawdzic polaczenia z masa ( -- ) to moze byc przyczyna klopotow
najprosciej przez polaczenie kablem minus akumulatora z masa sinika
dawno temu inna marka mialem cos podobnego
Hants:
--- Cytat: "Dariusz G" ---Przed chwilą sprawdzilem wszystkie wtyczki od wtrysków, czujników
--- Koniec cytatu ---
Referowałem raczej do sposobu w jaki gazownik zrobił wcięcia i podłączenia w przewody zasilające/odcinające wtryski. Być może wymieniając głowicę, ktoś nieumiejętnie pociągnął za kabelek i coś się poluzowało.. (stąd problemy z brakiem mocy i na gazie, i na benie).
Niestety, sprawdzenie tego to bardzo upierdliwa robota ze wzgędu na zwyczajowo użyty kilometr taśmy izolacyjnej...
Dariusz G:
Po dokładnej diagnostyce komputerowej podczas jazdy zauważyłem, że najpierw wywalał 3 cylinder a potem resztę. Postanowiłem więc zamienić cewki 3 z 4 żeby sprawdzić czy to przypadkiem nie cewka. Ku mojemu zdziwieniu po tym zabiegu jak ręką odjął. Moc wróciła, check milczy , jak narazie 100km i wszystko gra. Prawdopodobnie przyczyną była jakaś korozja na wtyczce do cewki. Niestety pozostał jeszcze problem z pdc, który podejrzewam też jest błachy, ponieważ juz 2 razy zdarzyło sie że czujniki zadziałały.
Nawigacja