Forum > i30 FD

i30 1.6 CRDi - mułowate odpalanie (pompa paliwa?)

<< < (2/4) > >>

Skipper_ino:
Dziękuję za pomoc. Przewód od listwy był sprawdzany w serwisie przy okazji sprawdzania świec i wszystko tam gra. Problem na 90% leży w niskim ciśnieniu CR podczas kręcenia rozrusznikiem. Niby układ się zapowietrza, nie ma tej całej pompy, słyszałem o jakichś tymczasowych rozwiązaniach tj. klipsach, które powodują, że paliwo nie będzie wracało tak z wężyka do zbiornika. Sam jestem ciekaw jak naprawa tego wygląda. Słyszałem także, że zapowietrzenie może powodować ten guzik pod maską, który ma za zadanie właśnie zakropić tam odpowiednią ilość. Że czasem problem leży gdzieś po stronie sparciałych przewodów. Szczególnie, że on za pierwszym razem kręci, kręci i mułowato odpali. Potem każde następne odpalanie to strzał jak w benzynie, nieważne czy po 3h czy po 4h,chyba że stoi chociaż te 8h, wtedy będzie kręcił tak samo mułowato jakby stał tydzień nieodpalany. Coż najgorzej, że taka pora roku teraz, niesprzyjająca w grzebaniu.

Cris85:
Skipper_ino mam identyczny kłopot jak ty ostatnio byłem u mechanika powiedział mi że może spróbować założyć zaworek zwrotny i to powinno pomóc mam podjechać do niego za 3 tygodnie więc zobaczymy czy to pomoże

Wczoraj temperatura w moim mieście była 10c na plusie auto odpaliło praktycznie od strzała gorzej sprawa by się miała gdyby było -10c heh

 Skipper_ino jeżeli uporasz się ze swoim problemem proszę napisz co było u ciebie zrobione

Skipper_ino:
Tak tak, również w poprzednim poście miałem na myśli zaworek zwrotny z tym, że nie orientuję się czy tam jest przewód plastikowy czy gumowy. Podobno plastikowy ciężko uszczelnić, a wiadomo dodanie takiego zaworku to dwa dodatkowe miejsca gdzie układ może się po czasie rozszczelnić. Wydaje mi się, że to tymczasowe rozwiązanie, ale zobaczymy. Dopiero w marcu będę w stanie zająć się tą sprawą, aczkolwiek z pewnością dam znać na forum, w tym temacie. Pozostaje mieć nadzieję, że zima szybko odpuści, bo przy dodatnich temperaturach, auto odpala dużo lepiej, no i że to faktycznie zapowietrzanie, a nie jakaś poważniejsza usterka np z pompą niskiego i wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam.

kosmos2011:

--- Cytat: "Skipper_ino" ---pompą niskiego.
--- Koniec cytatu ---


To jeszcze raz w i30 w silnikach diesla o pojemności poniżej 1,991 litra nie ma pompy w zbiorniku paliwa.

Szupek:

--- Cytat: "kosmos2011" ---W i30 napędzanych silnikami diesla poniżej 1,991 litra nie ma pompy paliwa.
--- Koniec cytatu ---


To co generuje ciśnienie na listwie CR?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej