Forum > i30 FD

i30 1.6 CRDi - mułowate odpalanie (pompa paliwa?)

<< < (4/4)

sajmon_000:
Witam. Czy ktoś wie jakie powinny być obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem? Silnik 1,6 crdi

[ Dodano: 2019-11-18, 15:03 ]

--- Cytat: "Mr_T" ---skoro nie ma w baku pompki żeby nabić ciśnienia do filtra przed startem to co je dobija? pompa wysokiego ciśnienia? skoro tak to na moje oko to muszą być jakieś zaworki zwrotne bo paliwo by się cofało do baku. Zobacz czy nie masz jakiś wycieków ropy przy pompie HP
--- Koniec cytatu ---


Są wersje bez pompy elektrycznej w baku. Bosch na pompach wtryskowych comon rail zabudował w tylnej części pompę podającą zębatą.

mtomek:
Witam panowie miałem ten sam problem nie odpalał na zimnym a szczególnie w okresie jesienno-zimowym męczyłem się z tym 3 lata bo w ciepłe dni odpalał normalnie.na początku był problem z wtryskami i dodatkowo włączał się błąd 088. Zmieniłem niedawno zawór na listwie ciśnieniowej ciężko było odkręcić ale dałem radę po zmianie rano temperatura 5 stopni odpala od strzału. Uszkodzony był zawór z przelewów raz otwierał raz nie i nie dawał ciśnienia teraz wszystko w porządku.

grzekrys83:
Hej. Mam to samo. Jak temperatura poniżej 5st to ciężko odpala. Znajomy mówił by sprawdzić czujnik temperatury. Również i ja wymieniłem all. Aku, świece, rozrusznik, filtry. Jak będzie czas to wymienię czujnik a następnie listę świec. Jak ktoś rozwiąże niech pisze. Wydaje mi się że ten typ tak ma.

Zibi.S68:
Do MR_t w silnikach 1.4 HDI w tych pierwszych bo później już montowali to nie dawali znów gruszki, też nie ma pompy paliwa w baku ani na baku wszystko załatwia pompa wysokiego ciśnienia i jeżeli układ gdzieś jest rozszczelniony to też będzie kręcił jak głupi nie będzie chciał zapalić więc proszę miłego kolegę nie siać wrogiej propagandy jak pompy niema to jej niema.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej