Forum > i30 FD

Hyundai i30 nadmierny halas

<< < (3/5) > >>

bzyk:
Moze to zabrzbi glupio, ale czasem nadmierne stukanie w zawieszeniu jest wywolane nieprawidlowym cisnieniem w oponkach, osobom, ktore maja za glosno polecem sprawdzic... Sam kiedys tak mialaem, zawieszenie przenosilo dosyc "sprezyste" dzwieki do wnetrza, potem sie okazalo, ze w jednej oponce bylo prawie 3Bary, a w drugiej ponad 3 :) ! Opony musza sie trosze uginac (ale tez nie za bardzo) bo ich praca wliczona jest w zestrojenie calego zawieszenia...
P.S. Dlatego nie warto kombinowac za bardzo z powiekszaniem kol typu "Mam 195/65/15 to zaloze 195/50/17 i bedzie super a rozmiar kola sie nie zmieni" - to jest bzdura bo zmieni sie bardzo duzo, a zawiachy poleca w tempie ekstremalnym

Sorki za dlugi wywod..pozdrawiam
bzyk\

TOMEKLAD:
i30 to jak furmanka
wydaje z siebie mnóstwo dziwnych odgłosów
po wjechaniu na jakiś wybój wali tak jak garnek z łyżkami
to jest największy problem i30 skrzynia biegów na drugim miejscu
wymaga spokojnej zmiany biegów biegi źle zsynchronizowane
silnik idealny bardzo oszczędny, cichy dlatego słychać zawieszenie
zwieszenie na Polskie drogi za twarde

Mieszko:
Większość "dziwnych" dźwięków można usunąć.
W moim aucie pracowała tylna klapa (wystarczyła regulacja na "gumkach" + smarowanie wazeliną techniczną), kolejne skrzypienia dobiegały z mocowania oparć tylnej kanapy (również smarowanie wazeliną) oraz jak w większości samochodów czasami dobiegało skrzypienie z zamków które razem z zawiasami należy od czasu do czasu przesmarować. Także zamiast narzekać proponuję czasami pomyśleć, "bo jak się dba to się ma".
A furmanką to jest np. Opel Astra III przy którym i30 to szczyt komfortu i wyrafinowania.

gt115pssss:
stuki puki dochodza. z tylnego zawieszenia. poprostu glosno pracuje.
chcialo sie auto z wielowahaczem to sie ma :P

Mieszko:
Zgadza się kazdy dodatkowy "ruchomy element" będzie generował jakieś "dodatkowe" dzwięki. Ale zawieszenie nie jest przesadnie głośne ;-)

pozdro

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej