wiem, filtr paliwa kosztowal 20 zl powietrza 30 ale przeplywomierz powietrza juz 200 i dlatego pytam na forum zeby uniknac zbednych wydatkow, swiece sa wporzardku kable tez kopulka rozdzielacza rownierz probowalem nawet laczyc piny w gniezdzie diagnostycznym zeby miganiem kontrolki "check engine" dojsc jaki blad wyskakuje ale tez nic ...okazalo sie ze nawet nie ma takiej kontrolki ;p moim zdaniem to nie swiece poniewaz auto na wolnych obrotach chodzi bardzo ladnie dopiero po dodaniu gazu powyzej 2000rpm zaczyna szarpac i gwaltownie traci moc a z pod maski slychac syczenie powietrza tajk jak bym mial intecooler i jakis waz sie od niego odczepil, ten swist slychac miedzy silnikiem a grodzią jak by lapal lewe powietrze mozliwe ze przedmuchalo mi uszczelke pod kolektorem?? Natknelem sie takze na informacje o wylanych kondesatorach w ECU, komputer zle zczytuje dane z czujnikow podajac zla mieszanke i z tad te cuda ? :/