Forum > Lantra

[Lantra J1] Padnięta uszczelka pod głowicą ?

<< < (3/3)

NieAmator:
spalanie Ci wzrosło? Silnik pracuje nie równo? Woda z wydechu to po dłuższym postoju spaliny sie skraplają

Złośnik:
Spod korka oleju zawsze będzie dym = para lecieć. Temperatura pod pokrywą jest wysoka, powietrze zawsze chłodniejsze i dlatego wydobywa się para. Przy niższych temperaturach po postoju skrapla się pod pokrywą i miesza z olejem dlatego niewielka ilość masła jest pod korkiem wówczas. Padnięta uszczelka to przede wszystkim kopcenie na biało i na siwo-niebiesko z rury, "rosół" w zbiorniczku i/lub pęcherzyki powietrza, pęczniejące przewody gumowe chłodnicy podczas przegazowania. Palenie oleju może odbywać się bez uszczerbku uszczelki poprzez pierścienie lub uszczelniacze.

matunio20:
juz opanowane :p wszystko ok. jak go naleci to jest masełko, jak nie, to nie ma :D ten tym tak ma chyba :D

[ Dodano: 2012-03-24, 11:25 ]
a teraz odpowiedzi na pytania, spalanei zmalało :D bo sonda zmieniona. dymi troszkę na biało po odpaleniu, ale olej cały czas na max trzyma. woda tez ok, nie ma  w niej oleju. i już masła nie ma. po jeździe leciutko sie zadymi czasami spod korka na rozgrzanym. czyli jest ok, tak?

Złośnik:
Tylko jeździć - na 200% jakbyś miał przepust na kanale olejowym i wodnym to masło nawet jakbyś zagrzał to by nie znikło. Poza tym- lekko zadymi - każde lekko na biało zadymi gdy woda wyparuje z wydechu. Spod korka nie dymi tylko paruje - chyba, że zapach tego dymu jest jak zapach spalin - jak czujesz spaliny spod korka to cóż - uszczelniacze albo pierścienie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej