Forum > Lantra
[Lantra J1] Padnięta uszczelka pod głowicą ?
matunio20:
Siemka. Mam pytanko, czy dym wydobywający się spod korka oleju (po odkręceniu, nie dużo) może być oznaką palniętej uszczelki? Wiem, że woda w wydechu i lekkie masło mogą być oznaka uszczelki, ale dzieje się to od tylko jak jest wilgotno i temperatura poniżej -5 stopni...(czyli raczej wynika to z tego że te silniki kopcą mocno parą przy dużej wilgotności), ale ten dym... co on może oznaczać? Przedmuchy? A może coś nie tak z olejem? Dodam że samochód zrobił dzisiaj 3-5 km od tygodnia, odpowietrzyliśmy hamulce i testowaliśmy.
Stan oleju w porządku, wody po ostygnięciu też, nie patrzyłem na ciepłym, chce żyć :D <lol2>
[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-03-09, 11:44 ]
Tagowanie tematu i korekta ortograficzna treści postu.
[ Komentarz dodany przez: Złośnik: 2012-03-14, 14:37 ]
Edycja tematu
tomek27:
Jak silnik pali olej to może być tak jak piszesz. Jeśli olej jest czysty i nie masz galarety w zbiorniczku wyrównawczym to jest ok.
Mariusz:
Sprawdzaj na bieżąco poziom oleju i płynu chłodzącego . Pozostałe przedmuchy uszczelki będzie słychać . Miałem kiedyś przedmuch między cylindrami, stukało jakby młotkiem w kowadło ktoś walił . Pozdrawiam .
Maciejj:
Jak z wydechu będzie dymił na biało i w zbiorniczku oleju dojrzysz tłuste plamy od oleju to będzie uszczelka pod głowicą.
skali:
Dym spod korka. Ciśnienie z procesu spalania paliwka i powietrza wybija Ci do góry, czyli gdzieś nieszczelnośc. Wniosek - uszczelniacze zaworowe puszczają.
Uszczelka w sumie też, ale to już ekstremalna sytuacja, musiała by pójśc na kanale olejowym przy cylindrze.. a z tego co pamiętam w Hyundai`u to są dwa kanały olejowe, ale w dośc 'dalekiej' odleglosci od plaszczyzny cylindra
No nie wiem nie wiem :-P
Nawigacja
[#] Następna strona