Podnieś auto, (jeżeli nie dasz rady całe, to zrób to z każdym kołem osobno), ale nie ściągaj kół. Auto na bieg jałowy, ręczny spuszczony i delikatnie ręką zakręć każdym kołem. Jeżeli coś będzie nie tak przy kole (krzywa tarcza, klocek, jarzmo, czy też piasta), to koło będzie się kręciło swobodnie, ale tylko do pewnego momentu, gdzie je przytnie i będzie szło z delikatnym oporem, musisz to wyczuć. Jeżeli tak będzie, to pierwsze co zrób, to zdejmij tarczę i porządnie, oraz bardzo dokładnie przeczyść piastę, a zwłaszcza rant pierścienia centrującego, to samo wykonaj od środka tarczy, oraz na wewnętrznej stronie frlgi w miejscu osadzania na piastę, złóż wszystko i sprawdz ponownie, jeżeli na kołach będzie ok, to szukaj problemu w tulejach wahaczy.
Ps
weuek, Jeżeli auto ma napęd na przód, to zdecydowanie lepsze obuwie powinno iść na przednią oś.