Ale skoro wcześniej palił to chyba sam mu się na postoju rozrząd nie przestawił.
Wykręć świece i zobacz czy na samych świecach masz iskrę podłączonych pod przewody i cewkę. Bo jeśli iskra jest słaba to zanim dotrze do świecy to się już dawno zgubi.
Skoro świece mokre to paliwo dociera. Brakuje tylko iskry i musi jej nie być bo już by coś się działo - tu nie ma cudów. Jeśli by był czujnik wału lub wałka walnięty to iskry by nie było.
Czujnik wału sprawdź według książki jeszcze czyli wykręć czujnik i rozepnij wtyczki.
![](http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/3p4a.png)
Wtyczka czujnika, terminale 2 i 3 - rezystancja między nimi ma być w granicach
486-594Ohm w temperaturze 20st.C otoczenia.
Sprawdź go dokładnie bo nie ma sensu czepiać się rozrządu gdy na tym samym palił. Jeśli by się nawet przestawił to byś miał traktor, problemy z uruchomieniem ale byś uruchomił. Ważne jest że świece są mokre czyli nie ma iskry dalej.
Sprawdź czujnik i jego wtyczkę i kable idące od czujnika do ECU, bo czujnik daje sygnał bezpośrednio do ECU. Skoro ruszałeś komputer i poprawiła się sprawa z iskrą to coś może być też najprawdopodobniej z wtyczką lub samym ECU.
Rozrządu czepiałbym się na końcu.