Ostatnie wiadomości

Strony: Poprzednia 1 ... 6 7 [8] 9 10 Następna
71
i30 FD / Odp: Wahacz i sworzeń
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 22 Październik 2025, 19:53:01 »
Wątpię aby to mogło być możliwe.. rozumiem, że masz wątpliwości co do połączenia ta blacha-wahacz a nie blacha-sworzeń..? przecież tam 3 śruby zgniatają wahacz ściskając w nim tę blachę.. Powodzenia przy wybiciu tych śrub.. zwykły test, spróbuj odkręcić jedną ze śrub i ją wybić...
Aha.. założyłem, że masz ori wahacz, wiec może tu byłem w błędzie...

ale do brzegu... odpowiadając na Twoje pytanie tak da się kupić:
Nie będę wklejał konkretnej oferty ale np. N4860524 NIPPARTS
72
i30 FD / Odp: Wahacz i sworzeń
« Ostatnia wiadomość przez Krys dnia 22 Październik 2025, 19:36:53 »
No i właśnie o tą blachę mi chodzi, jest ona przykręcana do wahacza na trzy śruby. Jest możliwość zakupu jej osobno, bez wahacza?
73
i30 FD / Odp: [i30CW] Nadmierne zużycie opon od strony wewnętrznej
« Ostatnia wiadomość przez Krys dnia 22 Październik 2025, 19:35:22 »
a na tej geometrii wszystko sprawdzone na obu osiach? w sensie przynajmniej kąty pochylenia kół, kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, tam jeszcze jest kilka parametrów wtórnych, czy tylko sama zbieżność przodu? ogólnie ustawianie geometrii samochodu zaczyna sie od tylnej osi, bo to ona odpowiada za jazdę na wprost, masz jakiś wydruk?
Załączam pdf ze skanami.
74
i30 FD / Odp: Wahacz i sworzeń
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 22 Październik 2025, 19:09:55 »
Przecież albo sworzeń jest wciskany w otwór w wahaczy lub ma dodatkową blachę na śruby mocujące. Wiec raczej masz luz na sworzniu chyba, że puściły te mocowania.
75
i30 FD / Odp: [i30CW] Nadmierne zużycie opon od strony wewnętrznej
« Ostatnia wiadomość przez Krys dnia 22 Październik 2025, 19:07:27 »
Raczej obie osie, ale postaram się dokopać do wydruku i podeślę.
76
i30 FD / Odp: [i30CW] Nadmierne zużycie opon od strony wewnętrznej
« Ostatnia wiadomość przez rafisz dnia 22 Październik 2025, 19:04:24 »
a na tej geometrii wszystko sprawdzone na obu osiach? w sensie przynajmniej kąty pochylenia kół, kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, tam jeszcze jest kilka parametrów wtórnych, czy tylko sama zbieżność przodu? ogólnie ustawianie geometrii samochodu zaczyna sie od tylnej osi, bo to ona odpowiada za jazdę na wprost, masz jakiś wydruk?
77
i30 FD / Wahacz i sworzeń
« Ostatnia wiadomość przez Krys dnia 22 Październik 2025, 19:03:38 »
Witajcie.
Mam luz na sworzniu wahacza. Mam wrażenie, że luz jest w miejscu połączenia sworznia z wahaczem. Stąd moje dwa pytanka ...
1. Czy jest możliwość, że to gniazdo sworznia w wahaczu się wyrobiło?
2. Czy można dokupić samo gniazdo (płytkę) łączącą sworzeń z wahaczem? Tą co na trzy śruby się przykręca do wahacza.
Na Catcar.info nie znalazłem nigdzie tego elementu.
78
i30 FD / Odp: [i30CW] Nadmierne zużycie opon od strony wewnętrznej
« Ostatnia wiadomość przez Krys dnia 22 Październik 2025, 18:54:46 »
No i jestem po dłuższej przerwie. Niestety nie mam dobrych wieści. W 2023 po moim ostatnim poście tutaj, pojechałem na geometrię. Geometria ustawiona, aczkolwiek (niby) tragedii nie było. Te dwie letnie tylne opony, które wtedy zostały po wyrzuceniu dwóch przednich, poszły na przód w sezonie 2024 i 2025. Od miesiąca znowu bicie na kierownicy i bujanie autem. Pierwsze co, jak ostatnio, zmiana na zimowe i testowanie. Ściągam lewe koło i druty na wierzchu kolejny raz. No nie wiem co zrobić. Na zimowych jeszcze nie miałem takiej sytuacji.
 >:(
79
Kona / Odp: Brak zasilania, prądu z akumulatora
« Ostatnia wiadomość przez slawkor dnia 22 Październik 2025, 10:22:54 »
To moje trzecie nowe auto i pierwsze z takimi objawami. Wcześniej był akumulator Rocket a teraz Hyundai OEM. Trochę to dziwne, bo po wizycie assistance i odpaleniu auta z boostera i podładowaniu przez 15 minut auto normalnie jeździło przez tydzień do wymiany na nową sztukę. Miejmy nadzieję, że tu był problem. Aczkolwiek jak już go kupowałem to aku był ładowany przed sprzedażą. Może już wtedy był problem.
80
Santa Fe (2006- / Odp: 2.2 CRDI przedmuch na dolocie powietrza.
« Ostatnia wiadomość przez artur04c dnia 21 Październik 2025, 23:32:55 »
po wyczyszczeniu zaworu egr silnik stał się żywszy bo normalnie na zimnym rusza  teraz, ale nadal puszcza czarny dymek i na rozgrzanym nie ma tej dynamiki i jest tak jakby przyduszony, wiem, że musze kolektor dolotowy wyczyścić, ale ta turbina mnie zastanawia jak robi "pufff" po odjęciu homoseksualisty.
Strony: Poprzednia 1 ... 6 7 [8] 9 10 Następna