Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i40 VF / Demontaz EGR , czujnik położenia wałka rozrządu.
« Ostatnia wiadomość przez Darkam123 dnia Dzisiaj o 17:09:06 »
Witam . Panowie podpowie ktoś jak wyciągać krok po kroku egr w i40 1.7 crdi oraz gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrzadu? Występuje u mnie błąd p0018, świeci się check co jakiś czas i auto jest zamulone.
2
Santa Fe SM / Szukam schematu kostek do radia i wzmacniacza
« Ostatnia wiadomość przez klimek2 dnia Dzisiaj o 15:12:29 »
Witam, czy ktoś posiada schemat/rozpiskę kostki połączeniowej do radia 2 din monsoon i wzmacniacza niestety nie mam oznaczeń ale fotki...
3
ix35 EL / Wycinanie DPF
« Ostatnia wiadomość przez daniel89 dnia Dzisiaj o 13:32:51 »
Cześć mam pytanko do tych co wycinali dpf-a
Mam od miesiąca 1.7 crdi. i dość często się wypala. Poprzednio miałem Astrę 2.0 cdti. i po roku zdecydowałem się na wycięcie. Zdarzały się tam sytuacje gdzie chciałem zgasić silnik i był komunikat "kontynuuj jazdę TRWA WYPALANIE" trochę lipa po całym dniu pracy wracasz do domu i musisz jeździć aż zgaśnie kontrolka. Po wycięciu samochód dostał życia, na zbiorniku robiłem średnio 100 km więcej i auto nie było jakby to powiedzieć zmęczone/przyduszone po prostu odżył i stał się zwykłym żwawym dizelkiem. Uprzedzając wszystkich którzy zaraz powiedzą "nie przejdzie przeglądu" oświadczam ze było zrobione badanie spalin po wycięciu przy którym byłem i dostałem nawet wydruk ze mieści się w normie i to nie w górnej granicy normy! Niestety po kilku latach Asterka zaczeła gnić i ją sprzedałem. Osobie która kupiła powiedziałem ze został wycięty dpf i Pan się bardzo ucieszył bo aktualnie miał w domu insygnie którą jeździła jego żona i też wyciął.
Pytanie brzmi: Jak się sprawuje ix35 1,7crdi lub 2.0 po wycięciu. Czy nie wyskakują błędy itp.
4
Santa Fe SM / Odp: Półka pod fotel
« Ostatnia wiadomość przez dannyx dnia Dzisiaj o 12:11:27 »
Udało się zakupić półkę pod fotel :) Jeszcze do mnie nie przyszła, ale już zamówiona.
Dodatkowy schowek zawsze się przyda
5
i30 GD / Odp: [i30] [i30] Dołożenie tempomatu - nowa i30
« Ostatnia wiadomość przez Raban91 dnia Dzisiaj o 11:09:04 »
Witam serdecznie, dużo w tym temacie o zakładaniu tempomatu czym będę chciał się w niedalekiej przyszłości zająć, ale co najbardziej mnie interesuje na tą chwilę to że znajduje się tutaj sporo informacji również odnośnie licznika. Czy ktoś z tutaj obecnych posiadał by schematy pinów zegarów zwykłych oraz zegarów supervision? Tak bym mógł je porównać i zobaczyć czy kable we wiązce odpowiadają za te same funkcję w jednych zegarach jak i drugich. Mianowicie chodzi mi o to że zakupiłem zegary SuperVision do mojego i30 FD 2009 1.6 CRDI mam klimatyzację manualną, dawca miał klimatyzację nowszą automatyczną climatronic. Na zegarach supervision gdy chce włączyć grzanie tylnej szyby i lusterek to ono nie działa oraz nie gaśnie mi informacja odnośnie zapiętych pasów z tyłu. Na starych zegarach po włączeniu grzania tylnej szyby jest charakterystyczne kliknięcie i zapala się pomarańczowa dioda oraz gaśnie informacja odnośnie zapiętych pasów z tyłu, na supervision z dawcy tego nie ma i nie zapala się dioda grzania jak i nie gasną informacje odnośnie zapięcia pasów z tyłu. Być może jest mi tutaj ktoś w stanie powiedzieć czy może należy przeprogramować te zegary testerem diagnostycznym pod moją wersję wyposażenia i np. zmienić informację że w aucie jest klima manualna z czarnym małym wyświetlaczem odnośnie zapięcia pasów.
6
i20 / Odp: Kilka pytań odnośnie modelu I20 BC3
« Ostatnia wiadomość przez Chris_M dnia Dzisiaj o 08:39:29 »
Już chyba dwa ostatnie pytania.
Nie dostrzegam potrzeby ograniczania się z pytaniami, przecież Forum jest od tego, żeby wymieniać się wiedzą :)

Cytuj
1. Czy da się, jeżeli tak to gdzie, zmienić jasność kontrast obrazu z kamery cofania.
Nie widziałem nigdzie takiej możliwości.
A co temu obrazowi u Ciebie dolega? Bo ja do obrazu nie mam żadnych zastrzeżeń, może poza tym, że przydałaby się trochę lepsza rozdzielczość.

Cytuj
2. Zmniejszyć jasność zegarów, w nocy świecą dosyć jasno.
Można zmieniać motywy, z których jedne są jaśniejsze, a inne ciemniejsze, ale tę możliwość zapewne już znasz.
Natomiast już po napisaniu powyższego, na stronie 4-34 Instrukcji Obsługi, w punkcie "3. Lights (Światła)" znalazłem taką pozycję: "Ilumination (Podświetlenie)", która sugeruje, że jasność podświetlenia zegarów chyba powinno dać się regulować.
Ja do samochodu Żony mam dostęp tylko dorywczy wiec jeszcze nie miałem tego kiedy sprawdzić, ale wypróbuj i napisz nam jaki jest efekt.
7
ix35 EL / Odp: Ale on kręci
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 18 Maj 2024, 23:04:45 »
Pompa paliwa może już siada. U mnie w getzie też zaczął ciężko odpalać  i dopiero jej wymiana pomogła. Może też filtr paliwa lub i sitko zatkane.
8
i40 VF / Odp: Temperatura silnika Wariuję
« Ostatnia wiadomość przez Narybek dnia 18 Maj 2024, 18:20:33 »
Olej w zbiorniku znalazł się z powodu "chłodnicy olejowej" która została wymieniona oraz caly układ został 2 krotnie czyszczony. Po tej wymianie nie posiadam oleju w zbiorniku
9
Santa Fe (2006- / Odp: łańcuch rozrządu jakiej firmy
« Ostatnia wiadomość przez pjastrzab dnia 18 Maj 2024, 16:36:53 »
olej jaki stosuje  to  SHELL Helix HX8 ECT C3  odkąd auto nie serwisuje w ASO   w ASO  teoretycznie tez powini  lac taki sam olej  ale nie było mnie przy tym
numery OEM TO   ale wolałbym jakiś zestaw z wszystkimi kolami zębatymi
OE 24361-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 21355-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24351-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24510-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24410-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24386-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24387-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24377-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 23121-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24376-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 21355-2FRC0 — HYUNDAI / KIA
OE 24335-2F000 — HYUNDAI / KIA
OE 24377-2F600 — HYUNDAI / KIA
OE 24510-2F101 — HYUNDAI / KIA
OE 24410-2F001 — HYUNDAI / KIA
OE 24377-2F001 — HYUNDAI / KIA
OE 24510-2F001 — HYUNDAI / KIA
OE 24322-2F000 — HYUNDAI / KIA
10
i40 VF / Odp: Temperatura silnika Wariuję
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 18 Maj 2024, 15:18:06 »
Dziwne, że wywalać tylę kasy na chłodnice i inne rzeczy a nie wymienić UPG. U mnie w getzie ginął płyn i nie bło go ani na ziemi ani w oleju.Wymiana uszczelki pomogła choć i na niej nie było widać miejsca wycieku do cylindra. Jeżdżąc tak po mechanikach jak widać tylko wymieniają na pałę byle zarobić.
Jeśli tak się grzeje silnik to doraźnie powinno pomóc wyjęcie termostatu by od razu był duży obieg. Inaczej przegrzewając tak silnik zaraz będzie brało olej bo pierścienie olejowe dostaną w kość.
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna