« Ostatnia wiadomość przez bandzior13 dniaDzisiaj o 21:49:25 »
Przepraszam źle Cię zrozumiałem. Myślałem że się zastanawiasz czemu tyle przewodów idzie do drzwi.
Ze schematu wychodzi że gwizdki są podłączone do wzmacniacza bezpośrednio(dwa przewody) Głośnik lewy przedni jest podłączony do wzmacniacza czterema przewodami tak samo prawy. Podsumowując wg. schematu do drzwi z przodu powinno iść po sześć przewodów.
Nie wiem tylko gdzie standardowo był montowany wzmacniacz?
« Ostatnia wiadomość przez radik79lodz dniaDzisiaj o 21:42:43 »
No właśnie też czytałem w instrukcji, że powinna być taka opcja, ale jednak w ustawieniach jej nie znalazłem :/. Co do kamery cofania, to w dzień jest ok, ale na noc zmniejszyłbym trochę jasność i kontrast.
« Ostatnia wiadomość przez bandzior13 dniaDzisiaj o 18:28:59 »
Nie wiem czy o to ci chodzi 58270-2B000 prawa 58250-2B000 lewa Fox Rzeszów ma je wystawione w ofercie tylko trzeba się skontaktować i potwierdzić. Allegro też coś idzie znaleźć.
« Ostatnia wiadomość przez Prem68 dniaDzisiaj o 15:21:39 »
Witam podczas wymiany łożysk kół tylnych okazało się że stare są zapieczone z przegniłą blachą kotwiczną są tam też szczęki bębnowe hamulca postojowego nowy komplet ciężko kupić i stąd moje pytanie czy ktoś przerabiał temat modyfikacji tego hamulca z tradycyjnego na bardziej nowoczesny z hamulcem na zacisku ? Pozdrawiam Przemas ;-) a może ktoś ma namiary te na części nowe lub używane , ;-)
« Ostatnia wiadomość przez bandzior13 dniaDzisiaj o 11:52:38 »
A to nie idzie jedną wiązką przewody do głośnika, gwizdki, do lusterek ogrzewanie i sterowanie położenie plus dodatkowa sterowanie szybami i centralnego zamka od strony kierowcy jest tego więcej . W santa fe jest rozwiązane dobrze konsola do opuszczania szyb gdyż zablokowanie szyb nie wyłącza możliwości kierowcy sterowania nimi. więc pewnie idzie jeszcze przewód na wszystkie drzwi od przełącznika blokady szyb. W drugim aucie jak włączę blokadę na szyby to z panelu w drzwiach kierowcy mogą opuszczać tylko szybę po stronie kierowcy.