Forum > i30 FD
drgania, wyłączenie ESP i wspomagania
kosmos2011:
Może tak być że zbiegły się dwie usterki typowe dla modelu FD" włącznik świateł stop wtedy ten temat http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6645&postdays=0&postorder=asc&highlight=esp&start=0 i niedomaganie MDPS torque sensor tak jak tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2375&start=0
--- Cytat: "bomanz" ---Podaje to co wiem.
--- Koniec cytatu ---
Warto się zainteresować samodzielną diagnostyką http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&start=0
interw:
--- Cytat: "kosmos2011" ---Warto się zainteresować samodzielną diagnostyką...
--- Koniec cytatu ---
Podepnę się pod temat. Jestem "świeżym" właścicielem i30 FD (CW) i też mam problem z ESP. Właśnie chciałbym zacząć od samodzielnej diagnostyki (z powodzeniem diagnozuję sobie citroena) ale muszę dopytać o kwestię lutowania pinów w interfejsie dla potrzeb i30. Otóż opisy, które są tu powszechnie dostępne dotyczą głównie Hyundai Accent, znalazłem też inne modele ale nie trafiłem konkretnie na i30 FD. Dlatego chcę zapytać czy któryś z posiadaczy i30FD przerabiał ten temat i wie dokładnie, które piny w OBD należy polutować ze sobą, żeby mieć "pełną" diagnostykę?
kosmos2011:
To dlaczego cytując mnie nie doczytałeś postu# 246 i 247 tego tematu http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&postdays=0&postorder=asc&start=240
interw:
kosmos2011 wybacz, przeoczyłem. Wydawało mi się, że uważnie przeczytałem cały wątek ale najwyraźniej to gdzieś przegapiłem...
kosmos2011:
Pamiętaj że numery pinów w gnieździe OBD i wtyczce interfejsu nie są takie same (zdjęcie w tamtym temacie).
Nawigacja
[#] Następna strona