Forum > Tucson JM

Przepustnica 2.0 CRDI

<< < (2/2)

Piotrek79:
Ja myślę,że ten olej jest z turbiny i to pewnie z tej co jest zanotowana.
Po prostu praktycznie każde turbo dmucha pewna ilość oleju A co najważniejsze to pod ciśnieniem :)
Do tego teraz dołóż czas i luz na osce to i może się tego oleju uzbierać :)
Wyczyść to z tego oleju,jak się da to jakoś uszczelnij jak nie to złóż tak jak jest i pewnie znów na długi czas będzie tam sucho.
Tak myślę :)

Zbychu:
Piotrek79, przedstawiłeś bardzo możliwą przyczynę. Zajrzałem tam jeszcze raz tak na szybko i coś mi się wydaje, że to może jednak nie być  olej. Przypomina to bardziej wytopiony smar, ale czy to możliwe?. W weekend będzie trochę więcej czasu, to się za to wezmę szczegółowiej.  Jeżeli kosmos2011, pisze, że tam powinien być smar, więc rodzi się podstawowe pytanie jaki ?

Piotrek79:
Pewnie na 100% tam musi być smar.
Możliwe,że jest stopiony przecież przepustnica jest blisko silnika więc i temperatura wyższa.
Pewnie musisz dobrać jakiś co w zimie nie stwardnieje na kamień a i przy wyższych temperaturach woda się Nie zrobi.

[ Dodano: 2017-03-23, 11:21 ]
Myślę że tak był by dobry.
Wysokie temperatury będzie ok(-60°/+230°)
http://www.tme.eu/pl/details/ss_40g/preparaty-smarujace/cx-80/smar-silikonowy/?brutto=pl&gclid=CK_7_Zqz7NICFRJlGQodpmsJmw

Zbychu:
Nie wiem, czy u siebie dostane akurat ten, ale dziękuje Ci za naprowadzenie.

Jak możecie to zerknijcie do tematu, bo pomimo nowego postu zalicza go do poprzedniego nie wskazując na nowy.

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3946&postdays=0&postorder=asc&start=15

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej