Był  nowy z salonu. Widocznie dobrze go dotarłem 

 Niestety autko mi już  jakiś czech skasował i poszło...  Hyundaie tak mają (1,4  i 1,6 cvvt),  że powyżej 4500 obr/min jakby się nic nie działo, chociaż  gaz wciśniety do podłogi, ale jednak przyśpiesza - to nie ma tak jak w v-tecu Hondy. 
Tu masz - foto nawet zrobiłem :
https://www.dropbox.com/s/6q57q9t15g84rjh/DSC_0294.JPG?dl=0Teraz ujeżdżam Venge 1,6 i jest to samo, powyżej  4500 obr/min  silnik już  niechętnie się rozkręca. Jest troszkę elastyczniejszy, pali nawet mniej niż 1,4 (o jakieś 0,5 L/100km), ale ma 6 biegów jednak 6 w 1,6 niewiele dłuższa od 5 w 1,4 bo tak na oko z 300-400 obrotów. Przy 140 km/h jest około 4000obr/min i trzeba się pilnować,  bo wtedy szybko sam się rozpędza do 160 - 170  km/h (4500 obr/min). No i prawie 200 da się jechać 

 Zdjęć  nie zrobiłem 

 Taka ciekawostka. IX20 miał licznik do 240km/h a Venga "tylko" 220km/h 
