Autor Wątek: [Lantra J2] Wysokie obroty na biegu jałowym na PB i LPG.  (Przeczytany 10436 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

irbis

  • Gość
witam
mam od jakiegoś miesiąca problem z moją landrynką.auto na biegu jałowym ma ok 1300 obr/min na wolnych obrotach. wymieniłem silniczek krokowy bo wcześniej się zdarzało że obroty trochę falowały w przedziale 1500-2000 a po odpaleniu zdarzało się że miała nawet prawie 2500.Te problemy ustąpiły ale nadal trzyma się na  ok 1300 na wolnych zarówno na benzynie jak i na gazie. Macie może jakieś propozycje?

Offline waldi678

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 95
[Lantra J2] Wysokie obroty na biegu jałowym na PB i LPG.
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Luty 2012, 19:31:35 »
Spróbuj wyregulować linkę gazu ,u góry koło przepustnicy jest regulacja , może przepustnica się całkowicie niezamyka.

irbis

  • Gość
[Lantra J2] Wysokie obroty na biegu jałowym na PB i LPG.
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Luty 2012, 20:12:06 »
linka gazu to nie to :(
ma ktoś może jeszcze jakieś inne propozycje?może to jakiś czujnik albo coś innego?

KAROL208

  • Gość
[Lantra J2] Wysokie obroty na biegu jałowym na PB i LPG.
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Luty 2012, 21:09:48 »
Sprawdź lewe powietrze, ustawienie TPS, odłącz i zatkaj dojście powietrza z pokrywy zaworowej. Czy na pewno krokowy działa? Możesz odłączyć na chwilkę wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia paliwa.
Przy wszystkich odłączeniach nie pozwalaj silnikowi na zasysanie powietrza przez odłączone elementy.

tomek27

  • Gość
[Lantra J2] Wysokie obroty na biegu jałowym na PB i LPG.
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Luty 2012, 21:14:14 »
sprawdz taka rzecz.

stajesz lekko z gorki, i pozwalasz na luzie sie zaczat toczyc laluni. patrzysz na obrotomierz, jesli bedzie zmiana obrotow tzn ze czujnik dziala a jesli nie bedzie roznicy to calkiem mozliwe ze badl Ci czujnik w liczniku, ktory odpowiada za zwiekszanie obrotow w takim przypadku.

yankeshy

  • Gość
[Lantra J2] Wysokie obroty na biegu jałowym na PB i LPG.
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Luty 2012, 22:14:15 »
U mnie też obroty falowały,nie pomogło czyszczenie krokowca ani przepustnicy,więc musiałem zaradzić inaczej....

Odłącz akumulator,wyreguluj (zmniejsz o trochę)wolne obroty na lince przy przepustnicy,podłącz aku i odpal....jak będą za wysokie to znowu najpierw odłącz aku,znowu wyreguluj,znowu podłącz i odpal celem sprawdzenia i tak aż do skutku...Nikt mi nie potrafił wcześniej pomóc,więc doszedłem do wniosku że tylko tak "nauczę" komputer,no i się udało...robiłem to 2 lata temu i do dzisiaj pykają wolne obroty aż miło...trochę z tym zabawy,ale jaka frajda jak działa;)