Forum > i30 FD

tempomat do 1.6 benzyna.

<< < (2/15) > >>

kosmos2011:
Żeby ktoś przeczytał to co dopisałeś do postu [ Dodano: 2017-03-16, 21:33 ]  w momencie gdy Twój post jest ostatnim w temacie musisz:

Po dopisaniu poprzez funkcję odpowiedź trzeba wejść w EDYTUJ (z prawej strony postu) zaznaczyć całą treść postu, następnie iksem koło edytuj trzeba skasować cały post i na końcu poprzez odpowiedź należy wkleić całą treść i ponownie wysłać. To co zrobiłeś dotychczas powoduje że post wyświetla się jako przeczytany i nikt nie wie że coś dopisałeś.



Tutaj:

https://www.i30ownersclub.com/forum/index.php?topic=12574.0

https://www.otofun.net/threads/cruise-control.1140018/

jest pokazane jak sprawdzić wtyczkę.

mercury:
Mogę potwierdzić że do auta ktore jest w moim opisie tempomat działa jak należy,potrzeba byla tylko poprowadzenia 3 kabli co ECU, kontrolki tempomatu na liczniku swieca bez robienia czegokolwiek.
Jeśli mogę coś podpowiedzieć to chodzi o podłączenie kabli co ECU.
Najpierw zrobiłem z konektekorami ale oczywiście nie łączyło więc obciołem konktory, zająłem izolacje na ok 2,5 cen, przewiercilem wiertłem (rozmiar 1) wtyczkę we wskazanych miejscach 9,50,89 na wylot,(wtyczkę przed wierceniem należy oczywiście wypiac oraz wyjac  wystajace  pałki. Jeśli pałka się urwie że nie będzie można jej chwycić można przewiercić z drugiej strony i wtedy wyjdzie.(zanim zaczniesz wiercic sprawdź dwa razy że robisz to we właściwym otworze. (zalecam chwycenie pałki najbliżej kostki bo urwalem w połowie jak chwyciłem wyzej), jak masz już przewiercony otwór to włóż od góry przewód tak aby wystawił ok 3mm od dołu  i zagnij go na zewnątrz  (nie w kierunku do nych pinów by nie ryzykować styku z innymi pinami.
Zapinasz kostkę na ECU i świeci:-) !
Oczywiście możesz uniknąć wiercenia we wtyczce jeśli uda Ci się przeciągnąć kable przez te cienkie otworki w moim wypadku było to nie możliwe.
Mam nadzieję że ta wskazówka coś więcej rozjaśni.
Na  wcześniejszych 4 stronach  niestety nic na ten temat nie było.
Pozdrawiam wszystkich

grzekrys83:
Witam.
W weekend majowy zabrałem się za dokończenie dokładki tempomatu.
Przeciągnąłem 3 kabelki od zwijacza i podłączyłem do ECU (CUD-K) tak jak mercury, Marcin i rekin69.
Początkowo sprawa wydała się trudna, lecz ze schematem dało radę.
Przeszczep udany, pacjent przeżył.
Tempomat działa. Licznik włącza się i wskazuje aktywny tempomat.
Nie trzeba było dorabiać nic do licznika.
Mogę pomóc osobie z Bytomia (i okolice) w dokładce do i30 FD CRDi.




Fieldorf:
Mam egzemplarz z fabrycznym tempomatem i występuje u mnie taki problem - jadąc na tempomacie samochód nie ciągnie równo. Można odczuć delikatne dodawanie i popuszczanie gazu przez komputer. Na obrotomierzu i prędkościomierzu nie widać ruchu wskazówek. Zjawisko jest najbardziej odczuwalne przy prędkościach autostradowych. Jest to dla mnie dziwne bo w innych autach tego nie uświadczyłem.

Czy ktoś z Kolegów zna taki problem?? Tłumaczyłem w serwisie Hyundai'a, ale nie znali problemu..

Peledinho:
Kosmos, czy w moim i30 FD jest szansa na założenie tempomatu? przesyłam zdjęcie z szczegółami ECU
VIN: TMADC51DP9J027158

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej