Autor Wątek: [i20 PB] [i20 PB] Hyundai i20 pare pytań nowicjusza  (Przeczytany 22195 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Hyundai i20 pare pytań nowicjusza
« dnia: 24 Luty 2012, 23:10:03 »
Witam, jestem nowym kierowcą, dopiero zdobywam doświadczenie, mam pytanko w prawie Hyundai i20, chodzi mi o obroty przy zmienianiu biegów, wq tempomatu biegi mam zmieniac przy 1,8tys obrotów do 2tys obrotów, czy to prawidlowa wartosc?? Pytam sie bo jak jezdzilem Fiat Grande Punto to tam przy 2,5tys obrotów dopiero sie zmienialo, no ale wiadomo auto autowi nie rowne,


Czy w Hyundai w wersji Classic Plus sa nadkola w tylnich kolach? Mam tylko z przodu, a podczas jazdy strasznie irytuje dzwiek uderzanych kamieni itd
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwiec 2020, 12:47:48 przez Brt »

Offline Zbyszek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1311
[i20 PB] Hyundai i20 pare pytań nowicjusza
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Luty 2012, 23:19:48 »
Cytat: "rafcio007"
biegi mam zmieniac przy 1,8tys obrotów do 2tys obrotów


Czysto teoretycznie. Jedynie pod warunkiem bardzo delikatnego obchodzenia się z pedałem gazu co nie ma odzwierciedlenia podczas codziennej eksploatacji auta. Najlepiej korzystać z poziomu 2.5 tys. obrotów. Co do nadkoli- do najnowszych konstrukcji aut pełne plastikowe nadkola takie jak były dawniej są niedostępne. Można zakupić nadkola cząstkowe. Po prostu nie ma ich jak przymocować ze względu na konstrukcję profilu błotnika.

rafcio007

  • Gość
[i20 PB] Hyundai i20 pare pytań nowicjusza
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Luty 2012, 23:44:49 »
ciezko jest utrzymac 2 tys obrotow, tym bardziej ze pedal gazu jest bardzo czuly :)

Dziekuje za odpowiedz

el capitan

  • Gość
[i20 PB] Hyundai i20 pare pytań nowicjusza
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Luty 2012, 08:17:00 »