Forum > i30 GD

zaparowane reflektory Hyundai i30 GD - PROBLEM CZY "TEN

<< < (2/9) > >>

wtom:
niestety jest to coraz powszechniejsze w wielu markach, m.in. z kilku powodów:
- dzisiejsze lampy są tandetne ->"plastik"
- wydziwione kształty powodują powstanie zakamarków, gdzie robi się duża różnica temperatur i tam przeważnie zaparowuje

jeżeli zaparowuje tylko jedna to raczej jest coś nie tak -> jakaś nieszczelność
jeżeli obie to raczej norma

jareckialfa:

--- Cytat: "figur" ---jak wymieniałem żarówkę zauważyłem, że w reflektorach przednich na dole jest miejsce na pochłaniacz wilgoci w saszetce (taki jak można np w nowych butach znaleźć). spróbuj wrzucić tam nowy pochłaniacz. btw mi reflektory nie parują.
--- Koniec cytatu ---


w którym jest to miejscu na ten pochłaniacz wilgoci ?

[ Dodano: 2017-02-01, 08:54 ]

--- Cytat: "wtom" ---niestety jest to coraz powszechniejsze w wielu markach, m.in. z kilku powodów:
- dzisiejsze lampy są tandetne ->"plastik"
- wydziwione kształty powodują powstanie zakamarków, gdzie robi się duża różnica temperatur i tam przeważnie zaparowuje

jeżeli zaparowuje tylko jedna to raczej jest coś nie tak -> jakaś nieszczelność
jeżeli obie to raczej norma
--- Koniec cytatu ---


parują w identycznych miejscach jeden z pracowników ASO odpowiedział mi że są to prawa fizyki a ja mu odpowiedziałem że prawa fizyki są dla wszystkich i w tym momencie zaniemówił.
Myślę że jest to słaba jakość reflektorów ale nie odpuszczę i będę walczył o wymianę.
Miałem różnej marki samochodów i nigdy nie miałem takiego przypadku jak w tym samochodzie.

wtom:
oczywiście masz do tego prawo, ale może być tak, że nic się nie poprawi.
Ogólnie duże znaczenie ma kształt, szczególnie paruje w cienkich długich odcinkach reflektora, gdzie żarówka nie dogrzewa a temp. zewnętrzna wychładza, wykrapla się tam para.
problemy ma honda, bmw, itd... takie czasy :-P

jareckialfa:
Mój ojciec ma X3 z 2011 i nie ma takiego problemu więc co do bmw to myślę że nie pozwolą sobie na takie sytuacje.
Ale nawiązując do tematu to faktycznie jest to irytująca sprawa jak dla mnie nawet wizualnie, najgorsze jest to że szkoda szkieł bo jeszcze trochę i z nich nic nie będzie będą cała zmatowione.

wtom:
tu masz przykład z mojej instrukcji Hyundai-a, zobacz u siebie czy czasem tego nie napisali, bo wtedy ciężko coś wydębić

After heavy, driving rain or washing,
headlight and taillight lenses could
Appear frosty. This condition is Caused by
the temperature difference between the
lamp inside and outside. This is similar
to the condensation on your windows
inside your vehicle during the rain and
does not Indicate a problem with your
vehicle. If the water leaks into the lamp
bulb circuitry, have the vehicle checked
by an authorized Hyundai dealer.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej