Forum > i20

[i20 PB] Pasek wielorowkowy

<< < (2/2)

kosmos2011:
Czekamy na poprawę profilu bo w dalszym ciągu nie wiadomo jaki silnik posiadasz w aucie. Silnik G4LC był  montowany w wersji GB od 2015 roku.

Bando bardzo dobra firma kiedyś Dongil-Bando dostarczało paski na pierwszy montaż.

Riva:
Wprowadziłem rodzaj silnika  ale nie do końca jestem pewien jego poprawności .
VIN silnika MALBA31BP9M003356.

kosmos2011:
Popraw jeszcze w profilu datę produkcji na 2009.



Masz silnik 1.2 litra czyli pasek jest "rozciągliwy" i demontowalny klinem. Ten pasek Bando to jaki ma symbol?

steyr:
Wymieniałem ostatnio u siebie w I20. Luzujesz śruby alternatora, górną wykręcasz. Alternator odchyla się w stronę pasa, ściagasz pasek zakładasz nowy i po problemie. Przydaje się druga osoba, przy zakładaniu nowego paska. Ciężko go założyć bo jest krótszy od starego wypracowanego. Ja założyłem pasek Conti, przeważnie takie zakładam jeśli chodzi o napęd osprzętu i paski rozrządu. pozdrawiam

Riva:
Dziękuję za poradę jutro startuję z wymianą plus wymiana kół z oponami zimowymi.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2016-11-05, 18:07 ]
No i poszło.
Rzeczywiste odkręcenie  górnego mocowania alternatora  i jego  odciągnięcie od bloku silnikowego  umożliwiło założenie nowego paska .. Pracuje cichutko że aż miło .
Dzięki wszystkim za pomoc.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej