Witam,
mam santka I z 2005 roku, silnik 2,4 benz, 2WD.
Niestety kupiłem go bez haka a parę razy był już potrzebny więc ....
Kupiłem używany z demontażu, oryginalny i planuję go samodzielnie zamontować. Wydał mi się solidniejszy od wszystkich allegrowych ... nowych
przy haku były dwa gniazda 7 PIN
jedno jest z jakąś kostką (moduł

)
i pytanie:
1. czy w tym aucie można podpiąć bezpośrednio wiązkę haka do instalacji (np lamp)

czy taki zabieg nie będzie skutkował błędami lub zagrożeniem awarią instalacji??
czy obowiązkowy jest moduł z osobnym zasilaniem ...

2. Jak wytłumaczyć dwa gniazdka, rozumiałbym gdyby jedno było na 13 pin???
3. No i co z tym modułem, gdybym miał jedno gniazdo z nim, to byłbym pewny, a skoro przy jednym jest, a przy drugim nie ma ...
No i Prośba do tych co nabyli auto z hakiem żeby podejrzeli jak jest u nich.
dodam jeszcze , że na alledrogo są dedykowane wiązki (pewnie chińszczyzna) na 7 pin bez modułu, co by wskazywało że można podłączyć ją bezpośrednio, tylko czy można temu zaufać ??
[ Dodano: 2016-10-25, 10:55 ]W opisie przy jednej z wiązek znalazłem coś takiego:
Czy mój samochód wymaga wiązki z modułem?Wiązka z modułem jest stosowana w samochodach posiadających komputer pokładowy, jak i również w samochodach posiadających minimum jedną z poniższych opcji:
1 sygnalizator awarii oświetlenia
2 lampy LED
3 światła z żarówkami jednowłóknowymi
..................................
Auto komputer ma - wyświetlają się błędy przy awariach np prędkości obrotowej silnika
1 - raczej nie , jak padła żarówka to nic nie pokazywał.
2. lampy nieledowe
3. stop i pozycja na dwuwłókowej , ale czy to o to chodzi ...

jak jest z tym komputerem, skoro go ma to moduł jest konieczny ??