Od kilku tygodni jestem posiadaczem ix 35 2.0 crdi 184KM automat i zauważyłem ,że samochód pokonując na przykład bardzo nierówny przejazd kolejowy lub jezdnie w fatalnym stanie ,że tylna oś zachowuje się jak by chciała jechać w innym kierunku ciężko utrzymać właściwy tor jazdy to mniej więcej przy prędkościach od siedemdziesiąt w z wyż , dokonałem diagnostyki zawieszenia , na stacji tj,. teleskopy wahacze wsporniki, łączniki no po prostu całe zawieszenie starałem się coś znaleźć udało mi się ustalić dwie tuleje do wymiany w przednich wahaczach ale odnoszę wrażenie że to nie wszystko może zbieżność , jeśli ktoś miał podobne problemy proszę o wskazówki gdzie i czego szukać miałem wiele samochodów w swoim życiu ale z czymś takim się jeszcze nie spotkałem . Auto ma przebieg 84 tys km. czyżby nikt nie miał podobnych problemów auto huśta się a po wpadnięciu tylną osią w dziury to po prostu ciężko go utrzymać na drodze , przecież nie wywalę całego zawieszenia , myślę ,że trzeba mi się przewieść innym samochodem i porównać zachowanie zawieszenia byłem ponownie na stacji diagnostycznej i nie ma żadnych luzów pewnie przyjdzie mi po kolei sprawdzać każdy element zawieszenia z osobna na zasadzie zdemontuj i sprawć. Prosze o porade jakieś wskazówki.
[ Dodano: 2016-11-25, 10:04 ]
nareszcie uporałem się z tematem poprostu należało zrobic szczegółowe badanie geometri zawieszenia i wszystko jasne po regulacji auto jedzie jak po torze z tym że zaden mechanik mi tego nie powiedział wszyscy podawali inne przyczyny długo sie zastanawiałem miałem różne koncepcje w końcu doszedłem do wniosku że należy zacząć diagnozę od geometri i strzał w dziesiątke jest wszystko ok Pozdrawiam i zamykam temat.