Autor Wątek: [i40 VF] 116 vs 136  (Przeczytany 6555 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 343
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Maj 2019, 09:05:24 »
Venom to ty ile masz tych koni 160 czy 155? Bo w wątku o modzie pisałeś 155KM.

hyubi ja miałem w dowodzie wpisane 136 km na hamowni wyszło mi 128 km. Po modzie uzyskałem 168km. Mogłem ciągnąc więcej. Z tego silnika spokojnie wyjdzie ze 181km ( wadziłem taki mod kiedyś na necie). Ile ty mas teraz to tylko  hamownia ci powie. Bo pewnie nie masz 115kmk tylko coś koło 120km a  może i więcej. Jak chcesz się bawić w mod to bez sensu podnosić na 136km lepiej już ciągnąć do tych 160km.

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Maj 2019, 10:08:47 »
155 . Ja w stocku miałem 126 zamiast 115 czy tam 116 . Ale niedługo będę hamował kontrolnie u gości który robił mi dpf to zweryfikuję czy jest faktycznie 155 czy 140 a może 160 .

[ Dodano: 2019-05-06, 10:16 ]
Cytat: "hyubi"
160 to ładnie podniosłeś. Czyli bez problemów można sobie podnieść na 136.

bez najmniejszego ale to nie ma sensu . Rób 160 albo wcale . Moc pojawia się w chwili gdy podnosi się turbina czyli przy około 2300 obrotów. Jak zrobisz 136 to będziesz tylko to odczuwał w wysokich obrotach. Celuj w 160 tym bardziej że jest to wartość sprawdzona i większość I40 tak jest robionych .

Offline hyubi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 87
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Maj 2019, 22:05:18 »
Dorze że jest taki zapas że można spokojnie tyle podnieść mocy bez obaw. Tylko na razie nie będę podnosił bo żona głównie jeździ tym autem i mówi że jej wystarczy to co jest.

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Maj 2019, 15:12:21 »
to czego dupę zawracasz jak wogóle nie masz zamiaru nic z tym robić

Offline hyubi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 87
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #19 dnia: 20 Maj 2019, 22:07:54 »
Venom nie pisałem nigdzie że chcę podnieść, tylko podpytywałem. Jak zmienię prace i będę jeździł ja a nie żona to na pewno podniosę na 160km. Bo z tego co widzę że można podnieść i na 180km. i nic złego z samochodem się nie dzieje.

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #20 dnia: 21 Maj 2019, 09:46:21 »
180 to załatwisz sobie dpf. Wtedy jest  drastycznie większe ciśnienie ,dawka paliwa przez co i temperatura spalania i dpf będzie głupiał . Pamiętaj też że szrzęgło w i40 to syf . 160 to bezpieczna granica .

Offline kacluk1987

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 228
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #21 dnia: 25 Maj 2019, 18:10:35 »
a jeśli będzie wm automacie? przedliftowy hydrokinetyk powinien dobrze znosić wiekszy moment...  Ja w poprzednim auto na hydrokinetyku miałem 600Nm i skrzynia dawała nieźle radę nawet przy grubych wygłupach Ale to była skrzynia ZF

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 343
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #22 dnia: 25 Maj 2019, 22:01:37 »
ja mam automat przed liftem i bez problemu klasyczny automat znosi większy moment.

Offline hyubi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 87
[i40 VF] 116 vs 136
« Odpowiedź #23 dnia: 26 Maj 2019, 23:32:41 »
Mam znajomego co podnosił moc w nowym Mercedesie to do puki nic nie robił było ok, potem tylko problemy i zaraz go sprzedał jak tyko skończyła się gwarancja. Kupił nowe Audi A6 najbogatsza wersja, i tam problem był taki że dwa razy skrzynia padła. Od tamtej pory nic nie dokłada. Z tego co wiem to że za mocno przesadził, i takie były efekty.

[ Dodano: 2019-05-26, 23:42 ]
Ja w swoim bez obaw podniose na 160, tylko tak jak pisałem wcześniej, jak zmienie pracę i zacznę nim jeździć.