Forum > Accent
Bierze olej
szumi:
--- Cytat: "Vex" ---Byle na hamowni ?
--- Koniec cytatu ---
hamowni do tego nie potrzebuje
kml:
szumi, to po cholere męczysz ludzi na forum skoro nic nie zamierzasz z tym zrobić?? Poza tym jesteś kozak jak bez hamowni jestes w stanie powiedzieć czy moc jest ok czy nie. To właśnie pomiar z hamowni pokazuje w jakim stanie jest silnik i co dalej.
A lada dzien na oto moto będzie kolejny odpicowany trup do kupienia.
szumi:
--- Cytat: "kml" ---szumi
A lada dzien na oto moto będzie kolejny odpicowany trup do kupienia.
--- Koniec cytatu ---
mówisz o moim aucie?? co do mocy tak jestem pewien tego co mówię bo sprawdzałem się z różnymi autami o tych samych czasach do 100 w tym z accentami wystarczy czy mam jechać na hamownie? jak mi nie wierzycie to nic na to nie poradze , uważasz że męcze ludzi na forum?? jeśli tak to od czego jest forum ?? nie zamierzam tego robic bo poprostu mnie na to nie stać .
Mimix:
--- Cytat: "szumi" ---żaden moto doctor ani remont nie wchodzi w gre za duże koszta
--- Koniec cytatu ---
tylko co Ci sie bardziej oplaca, wyremontowac silnik za 1000 zl czy zajechac silnik i sprzedac auto z zarznietym silnikiem za grosze (co i tak nie bedzie latwe) i dokladac kilkukrotnie wiecej zeby kupic inne auto?
Wedlug mnie pierwsza opcja rozsadniejsza.
kml:
--- Cytat: "szumi" ---uważasz że męcze ludzi na forum?? jeśli tak to od czego jest forum nie zamierzam tego robic bo poprostu mnie na to nie stać .
--- Koniec cytatu ---
Tak, dokładnie uważam że męczysz ludzi bo w kółko pytasz o to samo wyłącznie po to zeby na koniec oświadczyć, że i tak wlewasz minerała bo Cie nie stać na remont i samochód idzie na handel. Co do "sprawdzania się zinnymi autami" to po prostu żartem jest traktowanie tego jako miarodajnego pomiaru.
Naprawde czasami się zastanawiam czy forum nie powinno byc płatne i dostępne tylko po zalogowaniu. Do szału mnie doprowadza takie podejście jak Twoje - że można do znudzenia marudzić o tym samym i wszyscy mają obowiązek się produkować w temacie no bo po to jest forum.
Bez względu na to jaki to by nie był samochód to zawsze jest ta sama odpowiedz: albo robić tak zeby to miało ręce i nogi albo zarżnąć i zezłomować. Nie da sie inaczej. Przejścia na minerał doprowadzą do tego, że cały silnik będzie usyfiony w środku a nalanie motodoktora dokończy sprawę.
Nawigacja
[#] Następna strona