Forum > i40 VF

[i40 VF] 1.7 136KM duze spalanie kola 18 aluminiowe

<< < (2/2)

wtom:
na wycieczki osobiste kolego to wybieraj się do siebie. jak widać, forum to ty zapychasz, pieniąc się i lecząc swoje kompleksy przez internet.
a skąd niby mamy wiedzieć, że chodzi o auto na gwarancji.  co do języka -> to po twoim "sztruclu" 'kat" powinieneś zrozumieć. nie kpię z niczyich problemów, a co do pracy ASO to lepiej się nie wypowiadaj bo mało wiesz. dał się spławić, to ma problem. odpowiedź była konstruktywna i rzeczowa na tę chwilę, bo i tak sam nie może naprawiać.

zresztą przyczyną dużego spalania w tym silniku może być:

Fuel return hose of nozzle holder cut
 Leakage at the Fuel pressure regulator valve
 Leakage at fuel temperature sensor
 Leakage at the spacers
 High pressure leakage
 Air inlet circuit open
 Air filter sealed
 The compensation of individual injector not adapted
 EGR valve blocked open
 Incorrect state of the electrical pack devices
 Oil level too high/too low
 Fuel quality / presence of water
 Catalytic converter sealed or damaged
 Turbo charger damaged
 Engine compression too low
 Injector not adapted
 Bug software or hardware fault not detected

pomogło  :-P

malutki83:
Panowie dajcie sobie po razie i tyle, nie miejsce i czas na plucie po sobie.
Tego typu wyliczanki koledze 'bialymat' na pewno nie pomogą.
'wtom' w pierwszym poście właściciel problemu napisał:
Witam.Posiadam i40 Kombi 1.7 136KM na felgach 18 jeszcze na gwarancji

fsznajder:
Bialymat czy uporałeś się z problemem ???
Mi ko p pokazuje podobne wskazania, jedynie co podpada to DPF lub któraś z sond związanych z nim. Na kompie pokazuje mi 23 gramy i wypalanie schodzi do 4 po czym po chwili znowu wskakuje na ponad 20 gram.
Auto na gwarancji ale ręce opadają :( Na kompie oczywiście 0 błędów.

Dider:
a ja Was fsznajder i białymat zapytam ile macie przebiegu w autach zrobione? Jak mój hultaj (ale ix20 1.4) pokonywał swoje pierwsze kilometry,  to też palił więcej niż teraz gdy ma ponad 15tys. km. Spalanie zacznie spadać po 1000km (ale to nie od razu o litr tylko 0,1-0,2 na "setkę").przy ok 7tys. km się unormuje.  Co ciekawe,  po wizycie w Aso na przeglądzie po roku, spalanie miałem mniejsze o 0,5l niż przed przeglądem. I oczywiście wszystko zależy jak ciężki macie prawy but i od stylu jazdy oraz tras jakie pokonujecie. U mnie jazda po autostradach z prędkościami w okolicach 140 km/h to jak nic 8,5 L/100km, jadac 110km/h to już ok7, 5-7,2L/100km, a gdy warunki pozwalają na jazdę 70km/h to nawet w 6,0L się zmieszczę, za to w mieście i korkach to prawie jak autostrada 8,3 nawet. Oczywiście dynamiczne rozpedzanie i do tego hamowanie silnikiem kiedy to możliwe :)  A początkowo spalanie było większe od obecnego o ok 1-1,5L.Wszystko liczone "z dystrybutora" bo komputer zaniża spalanie o kakieś 0,4L. Średnie z całych 15 tys.  to 7,3 obecnie.  Także,  jeśli auta nowe lub prawie nowe to cierpliwości a jesli już z jakimś przebiegiem konkretnym,  to spróbujcie zmienić styl jazdy.

Oreg0n:
Witam. Mam i40 kombi, silnik 1,7 CRDI , 136 KM, skrzynia automatyczna, koła 17 calowe. Dojeżdżam nim codziennie do pracy, równe 50 km w jedna stronę. Jadę ze stałą prędkością 100km/h  większość odcinka na tempomacie. Spalanie teraz latem jest 5,3 l/100km , średnia prędkość 85km/h. Zimą 5,8l  ze średnia prędkością wtedy 65-75km/h , bo łapię w tym okresie kilka korków po drodze.

Jestem bardzo zadowolony z tego silnika. Super oszczędny i całkiem dynamiczny.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej