Drogo wychodzi Ci ta regeneracja - ja za regenerację pompy w D4EA w Santa Fe płaciłem jak dobrze pamiętam ok 460zł z demont/mont do silnika i to tylko dlatego że nie miałem pompy Bosch tylko oryginalnego Koreańczyka. Do Boscha zestaw naprawczy kosztuje ok 140zł (kosztował 3-4 lata temu), do Koreańczyka nie było oficjalnie dostępnych zastawów naprawczych - w serwisie Hyundai tylko kompletne pompy - nie pytałem o cenę
W mojej pompie, planowane były jeszcze głowiczki bo się wypaczyły.
Odnośnie pytania - dobrze by było sprawdzić pompę w zbiorniku, może ona nie podaje odpowiedniej ilości paliwa do pompy wysokiego ciśnienia i tego robi się błąd.
Jak nie pompa to sam filtr paliwa w zbiorniku, może zbiornik jest zamulony - odchodząca farba w zbiorniku - temat poruszany na forum, nie pamiętam czy dotyczył wszystkich wersji silnika