Forum > i40 VF

[i40 VF] problem z kluczem zbliżeniowym

(1/6) > >>

goro:
Panowie pomóżcie!
Mam problem z jednym z kluczyków inteligentnych, który nie działa i nie jest to kwestia baterii. Byłem w dwóch ASO w celu zdiagnozowania problemu - w jednym powiedzieli mi, że mogą go zakodować i "dodać" do immobilisera za 100-150 zł, ale grozi to uszkodzeniem całego modułu i wtedy to "przyjemność" za 4 tys. zł. W ASO w Nowym Sączu, kierownik serwisu poinformował mnie, że kluczyk nie jest w ogóle od tego samochodu i nie można go zakodować, że trzeba wyrobić nowy - koszt klucza 1000zł plus +grot+ kodowanie. Po czym stwierdził - oglądając grot, że raczej wygląda tak samo jak ten z kluczyka działającego. Coś mi tu śmierdzi i myślę, że chcą mnie naciągnąć na kasę...
Gdyby nie autocasco to dorobiłbym klucz u jakiegoś "szpeca" i zapomniał o temacie, jednakże ubezpieczyciel wymaga kluczy z ASO.
Zastanawiam się nad innym rozwiązaniem - kupnem klucza na własną rękę i oddaniem do zakodowania do ASO. Na http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=1468265 oryginalny klucz kosztuje 85 USD. Wtedy zamknąłbym się w ok. 500 zł, ale nie wiem czy to również nie grozi uszkodzeniem modułu i czy w ogóle będzie możliwość zakodowania klucza w ASO.
Proszę doradźcie mi co mam w tej sytuacji robić, bo już zgłupiałem... a tu na pewno są jakieś mądre głowy :D
z góry dzięki!

wtom:
 

Dodano: 2016-04-22, 20:15
trafiłeś na idiotów. co prawda nie mam zintegrowanego klucza ale ostatnio kupiłem w USA kluczyk i pilota w sumie za 35$, dociąłem grot za 50zł i w serwisie ASO zaprogramowali mi klucz i pilota po 60zł za sztukę. tak więc robią cię w wała i kity wciskają z teorią uszkodzenia modułu, chyba oni mają uszkodzone mózgi  :mrgreen:. zasada jest jedynie taka, że programując klucz komp programuje nowym kodem, więc musisz dać do programowania wszystkie klucze, ale cena dotyczy usługi, więc ilość kluczy nie ma znaczenia.

Michaello84:
a czy auto nie jest na gwarancji? Jeśli jest na gwarancji, powinni Ci to zrobić bezkosztowo.

dragonball:
Po zakupie uzywanego i40 u dilera hjundaja w UKeju zauwazylem ze tylko jeden z kluczykow dziala prawidlowo. Drugi kluczyk nie dzialal wogole ale byl orginalem. Jako ze samochod jest z AD 2013 zanioslem do serwisu, i po sprawdzeniu potwierdzili mi ze kluczyk owszem nie dziala i nalezy go wymienic jako ze samochod jest na gwarancji odbywa sie to bezplatnie. Oczywiscie w serwisie taki kluczyk zamawiaja wiec nie zrobia tego od reki.
Tak ze jesli samochod ma wazna gwarancje to MUSZA to wymienic na nowy jesli nie zostal uszkodzony przy pomocy mlotka czy w inny absudralny sposob.


--- Cytat: "goro" ---kierownik serwisu poinformował mnie, że kluczyk nie jest w ogóle od tego samochodu i nie można go zakodować, że trzeba wyrobić nowy - koszt klucza 1000zł plus +grot+ kodowanie.
--- Koniec cytatu ---

Na takie bzdury mozna panu kierownikowi pokazac ze kluczyk ma orginalny grot a jak sie go otworzy to elektronika jest dokladnie taka sama jak w pilocie dzialajacym. Wiec nie ma mowy o oplacie i ludowych opowiesciach z tym zwiazanych..

patryk88szn:
/Witam was serdecznie .
Ostatnio musiałem wymienić baterie pilota gdyż pojawił mi sie komunikat o słabej baterii  po wymianie komunikat nie zniknął więc udalem sie do ASO  w ASO postanowili wymienić moduł centralnego zamka (tak twierdza) i od tego czasu zaczęły się cyrki z pilotem oraz całym układem Problem polega na tym ze CODZIENNIE RANO MUSZE AWARYJNIE otwierać auto grotem ponieważ kluczyk zbliżeniowy ani przyciski na pilocie nie działają po wejściu do auta i wciśnięciu  strat włącza się Alarm:O wyłączam i OD TEJ CHWILI PILOT działa przez cały dzień wracając do domu po pracy auto stoi na parkingu kilka godzin(9-11)i apiac od nowa ten sam problem dodam tylko ze bylem w serisie w Niemczech ponieważ tu mieszkam ,teraz mam umówiona wizytę na środę  i mam zostawić im auto na dwa dni . Błagam was pomóżcie bo już dostaje szalu...:(

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej