Co do mrugania świateł, pulsowania podświetlania licznika, deski rozdzielczej i wszelkich innych żarówek, to sprawa się wyjaśniła.
Należy sprawdzić i przeczyścić wszystkie punkty masowe w komorze silnika .
Dodatkowo:
- przeczyścić klemy jak i piny akumulatora papierem ściernym
- szczególnie przyglądnąć się przewodowi od (-) na akumulatorze podłączonemu do karoserii - tam własnie było sporo rudawego nalotu (śruba)
- odkręcić i przeczyścić inne punkty masowe (światła, silnik)
- spryskać środkiem do styków elektrycznych te punkty masowe + wtyczki alternatora, klemy oraz inne wrażliwe miejsca
- aby poprawić kulturę pracy trzeba popatrzeć na świece (u mnie po wymianie świec samochód odżył, zrobił się bardziej żwawy, na wolnych obrotach ładnie, równo pracuje)
- do zabezpieczenia przed korozją można użyć środka W40
Po tym jak ręką odjął
Ładowanie wróciło do książkowych 14,4V, samochód ma doładowany akumulator, światła nie pulsują.