Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Chłodnica oleju

<< < (2/3) > >>

vanhelsing:
Hm, wypalone uszczelki w dieslu zdarzają się dość rzadko, ale kto wie?

attex:
Jeżeli jest  to naprawdę uszczelka do zrobienia to może ktoś mógłby napisać co jest potrzebne do ewentualnej naprawy poza oczywiście samą uszczelką,może jakieś namiary.Zastanawiam się ,czy kupić we własnym zakresie wszystkie elementy ,czy zdać się na warsztat który się tym zajmie.Dwa tygodnie temu wymieniłem rozrząd a około pól roku temu uszczelniałem kompletnie pokrywę zaworów oraz wszystkie wtryskiwacze.

kosmos2011:
Są trzy grubości 1,1 1,2 i 1,3 mm. Wybór zależy od tego czy jest to pierwsza wymiana i o ile będzie planowana głowica.

1,1 mm 22311-27000 lub 22311-27001

1,2 mm 22311-27010 lub 22311-27011

1,3 mm 22311-27020 22311-27021

attex:
Dzięki za odzew.Wiem ,że są różne grubości uszczelek ,ale chciałbym wiedzieć co poza główną uszczelką trzeba jeszcze kupić np szpilki uszczelka kolektora dolotowego i co jeszcze?

kosmos2011:
Może jeszcze uszczelniacz walka rozrządu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej