Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Chłodnica oleju

<< < (3/3)

attex:
Uszczelniacz był wymieniony podczas wymiany rozrządu.Przeglądałem forum i nic na temat wymiany uszczelki nie mogę znależdż.

volcan:
Uszczelniacz grosze kosztuje a potem uprzykrza życie...

Rozrząd zostawiłbym ten, który masz - szkoda kasy na nowy. Na pasku radziłbym zaznaczyć w którą stronę się kręcił - zawsze to jakieś "ułatwienie" dla paska...

Co do uszczelki - wymienia się uszczelkę, dobrze jest wymienić komplet śrub do głowicy, oprócz tego głowica jedzie do planowania i jeżeli weryfikacja przeprowadzona po zrzuceniu głowicy wykaże jeszcze coś - wtedy można decydować co dalej.

Koszt wyjdzie od bardzo małego, do bardzo dużego - w zależności od tego, co się zastanie wewnątrz silnika.

attex:
Po niedzieli wstawiam do warsztatu zobaczymy co jeszcze wyjdzie.
Rozrząd jak pisałem jest nówka(oryginalne części ) ma przejechane może 150km,więc nie będzie zmieniany.Samochód jężdził do tej pory normalnie ,wczoraj jak wracałem z pracy temperatura była stabilna taka ja powinna.Gdybym nie zauważył tej mazi w zbiorniczku nawet bym nie pomyślał ,że to może być uszczelka pod głowicą.
W jaki sposób można dopisać do tytułu tematu dodatkową informację?
Chodzi o to ,że w temacie nie było mowy o uszczelce pod głowicą i dużo osób nie będzie wiedziało w jakim kierunku poszła cała dyskusja
pozdrawiam

[ Dodano: 2016-03-19, 06:52 ]
Samochód po wizycie w warsztacie.Okazało się ,że to jednak nie uszczelka pod głowicą,poluzowany był cybant i dlatego uciekał płyn ze zbiorniczka.Maż w zbiorniczku okazała się bardzo stara(prawdopodobnie pozostałości po poprzednim właścicielu)Natomiast okazało się ,że mam do uszczelnienia reduktor.Zestaw uszczelniaczy do reduktora(w FOX) to koszt powyżej 400zł natomiast ja zamówiłem w KORAPS i za całość łącznie z przesyłką zapłaciłem niecałe 150zł(tylko muszę poczekać znacznie dłużej na przesyłkę

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej