Autor Wątek: [Getz] Filtr paliwa  (Przeczytany 5966 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kris166

  • Gość
Filtr paliwa
« dnia: 25 Grudzień 2015, 08:52:16 »
......
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwiec 2020, 19:53:08 przez Brt »

Offline ANIOŁ

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 55
Kosz
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Grudzień 2015, 19:15:57 »
 

Dodano: 2015-12-25, 19:16
Wtryski.

Jeśli działa na zimnym (czyli działa ssanie->zwiększona dawka paliwa) to możliwe, że coś w standardowym podawaniu jest nie halo, czujnik temperatury?

Osobiście zrobiłbym tak, że kupiłbym chipboxa, który de facto zwiększa dawkę paliwa (pojeździł kilka dni) i oddał przed upływem 10 dni, tracąc kasę tylko na przesyłkę. Ewentualnie podłączenie pod kompa profesjonalnego.

Offline DarekTucson

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 72
Kosz
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Grudzień 2015, 08:20:07 »
Kup sobie kabel Hi scan ,działa dobrze z getzem (sprawdzone na getzie żony).Sprawdź co się dzieje gdy auto szarpie.Wygląda jak by mu brakowało paliwa więc w programie masz ciśnienie zadane oraz aktualne .Nie powinny one się praktycznie różnić.Może się kończyć zawór regulacji ciśnienia pliwa lub się rozjechał czujnik ciśnienia.Zakończyć można na pompie paliwa w zbiorniku,może nie mieć wydjności .Najpierw wymień filtr gdyż przez rok mógł się przypchać.

kris166

  • Gość
Kosz
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Grudzień 2015, 09:13:33 »
.....

Offline albert

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 1815
Kosz
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Grudzień 2015, 13:20:13 »
Temat filtra paliwa miałem na tapecie 3 lata temu. Ostatecznie wyjaśniłem, że powinien być krótki filtr. Ja stosuję filtr firmy Knecht KC111.
W załączeniu moje wyjaśnienie dla sklepu motoryzacyjnego:

Podtrzymuję moje zamówienie na filtr KC 111.
W Hyundaiach Getzach 1,5 CRDi 60kW 12V był stosowany tylko filtr krótszy, czyli KC 111. Filtr KC 101 jest stosowany w wersji poliftowej, czyli 1,5 CRDi 65kW 16V.
Informacje o dacie wrzesień 2004 r. są mylne i mogą narazić klientów na straty finansowe. Ostatnie egzemplarze Hyundai Getz 1,5 CRDi 60kW 12V były montowane w 2004r., ale na rynku planowo pojawiały się jeszcze w 2005r., stąd data produkcji w numerze VIN.
Widzę, że błędne informacje o filtrach znajdują się na wielu stronach internetowych sklepów motoryzacyjnych, stąd wniosek, że informacje są przepisywane bez ich sprawdzenia. Może ktoś to w końcu wyprostuje i nie będzie wprowadzał potencjalnych klientów w błąd.


Co do diagnostyki, ja stosuję interfejs ELM327 z oprogramowaniem. Bardzo tani i skuteczny.

kris166

  • Gość
Kosz
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Grudzień 2015, 15:04:06 »
.....

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
Kosz
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Grudzień 2015, 18:21:34 »
Cytat: "albert"
Ostatnie egzemplarze Hyundai Getz 1,5 CRDi 60kW 12V były montowane w 2004r., ale na rynku planowo pojawiały się jeszcze w 2005r., stąd data produkcji w numerze VIN.


Silnik D3EA był montowany w Getz w okresie 01.07.2003-01.08.2005

"Krótki" filtr o numerze oryginału 31922-17400 był montowany do 01.10.2004

"Długi" filtr o numerze oryginału 31922-26910 był montowany do 01.10.2004 do 01.08.2005

Aby sprawdzić datę produkcji (nie pierwszej rejestracji lub rok wpisany z czapki przez urzędnika WK w dowodzie rejestracyjnym) auta trzeba na stronie http://hyundai.afora.ru/eur/ wpisać vin i kliknąć z prawej strony.

Na tej stronie można też klikając u góry na wyświetloną linijkę z danymi samochodu sprawdzić numery oryginalnych części konkretnie zamontowanych w danym egzemplarzu.Mając ten numer znajdziemy oryginał lub zamiennik.


kris166

  • Gość
Kosz
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Grudzień 2015, 19:44:59 »
.....

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
Kosz
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Grudzień 2015, 19:51:44 »
kris166, a może przyczyna jest bardziej banalna. Piszesz, że zatankowałeś za stówkę. Jeśli robisz tak bardzo często, to być może, że zebrała się woda w baku???? Stąd szarpania.

kris166

  • Gość
Kosz
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Grudzień 2015, 07:47:01 »
.....

Offline szyps

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 6
Kosz
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Grudzień 2015, 18:27:23 »
Cytat: "kosmos2011"
Cytat: "albert"
Ostatnie egzemplarze Hyundai Getz 1,5 CRDi 60kW 12V były montowane w 2004r., ale na rynku planowo pojawiały się jeszcze w 2005r., stąd data produkcji w numerze VIN.


Silnik D3EA był montowany w Getz w okresie 01.07.2003-01.08.2005

"Krótki" filtr o numerze oryginału 31922-17400 był montowany do 01.10.2004

"Długi" filtr o numerze oryginału 31922-26910 był montowany do 01.10.2004 do 01.08.2005

Aby sprawdzić datę produkcji (nie pierwszej rejestracji lub rok wpisany z czapki przez urzędnika WK w dowodzie rejestracyjnym) auta trzeba na stronie http://hyundai.afora.ru/eur/ wpisać vin i kliknąć z prawej strony.

Na tej stronie można też klikając u góry na wyświetloną linijkę z danymi samochodu sprawdzić numery oryginalnych części konkretnie zamontowanych w danym egzemplarzu.Mając ten numer znajdziemy oryginał lub zamiennik.

Obrazek


Przepraszam, że podpinam się pod temat ale wpisuję na tej stronie swój VIN i nic mi nie znajduje. Numer przepisałem z dowodu i sprawdzałem 100 razy: KMHBU51WP5U357190
Czy to oznacza, że mam podrobionego Getza?

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
Kosz
« Odpowiedź #11 dnia: 31 Grudzień 2015, 18:40:23 »
Cytat: "kris166"
Leje za 100zł lub do pełna (czyli jakieś 150zł), także mam zawsze full albo prawie full.


Jak zawsze full, to woda odpada. Nawet jak się trochę jej skropli, to się rozcieńczy.

kris166

  • Gość
Kosz
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Styczeń 2016, 14:07:39 »
.....

Offline DarekTucson

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 72
Kosz
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Styczeń 2016, 18:20:05 »
Ja też czyściłem kolektor w Getzie mojej żony.Też byłem przerażony ale stwierdziłem że lepiej będzie zdjąć cały kolektor i tak zrobiłem.Pierwszy kanał od strony przepustnicy jest od EGR-u i to on jest odpowiedzialny za ten syf.
Ach ta ekologia :lol:
Na pewno nie chciałbyś  zobaczyć jak wyglądają kanały ssące w głowicy :mrgreen: