Bardzo fajny materiał
Co do sprawdzenia to na równej drodze zasięg świateł był na 3,5 długości zaparkowanych aut jakieś 25 m.
A prawa strona o jakieś 2 auta dalej.
Ostatnio jadąc około 90-100 na pustej drodze w nocy w ostatniej chwili zobaczyłem jakiegoś zwierza, ostre hamowanie a i tak bym go trafił gdyby nie uskoczył. Pojechałem do serwisu a Ci chcieli mnie skasować 43 zł za regulacje. Zgodnie z propozycja podjadę do nowej stacji diagnostycznej aby sprawdzili mi ustawienie, pomierzy tez światła zgodnie z wytycznymi i będę się upierał by podnieśli. Światła bi xenon super jako drogowe ale jak się jedzie pozamiasetem ponad 100 to szczerze powiem ze się obawiam. Często migam długimi. Jak przyspieszam zasięg się poprawia

. Jeździłem Ix bez ksenonowe ale tam światła to są trochę słabe.
Sprawdziłem lampy
Stopień opadania światła 1.0% światło na wysokości 93 cm
Po 1 m już spada o 3 cm. Po 10 m około 29 cm zasięg to około 35 m
Z tekstu wynika ze powinien być około 90;)
[ Dodano: 2015-11-24, 23:26 ]No i wyszło.
Podjechałem do stacji kontroli pojazdów przestawili lampy do góry było sporo pod kreską. Pobocze było ustawione na linni podziału.
Okazało się ze prawy lefrektor świecił za bardzo do środka.
Zastanawiam się dlaczego Hyundai Polska odpowiedział mi, że tak musi być, a serwis stwierdził ze ten typ tak ma i wyżej nie mogą bo to niezgodne z przepisami. To, że tak opada snop światła to dlatego ze światła są na wysokości około metra nad ziemią.
Reasumując diagnosta ustawił ,zbieżność i wysokość świateł i teraz miód malina świeca gdzieś na 100m
