No tak miały po 99r - ale tylko wersje wagon - combi. W sedanach nie ma miejsca na ten siłownik.
Ale mniejsza na razie o to. Problem w tym, że po założeniu siłownika i centralki, podłączeniu wszystkiego jak trzeba - wszystko działa, ale utraciłem funkcję sterowania centralnym z poziomu wkładki/rygla. Teraz działa tylko z pilota a kluczyk zamyka tylko drzwi kierowcy lub pasażera a nie tak jak poprzednio wszystkie naraz.
Sprawa jest prosta - usunąłem ten tzw. przełącznik-aktywator. Myślę o tym, czy jakbym go zostawił i tylko podpiął się siłownikiem pod cięgno tego aktywatora a kablami siłownika do wtyczki aktywatora - czy to by działało prawidłowo ?
Czy sygnały z centralki do siłownika (gdy zamknę/otworzę pilotem) i sygnał do zamknięcia zamków z poruszanego w tym momencie przez dołożony siłownik - przełącznik-aktywator - nie będą się dublowały, i siłowniki nie będą podwójnie dobijały ?