Forum > i30 FD
[i30 FD] Ciężko działające biegi 1 i R
fenek:
Dodano: 2015-12-09, 12:41
Witam. To i ja się dopisze do podobnego problemu z taką różnica że u mnie jeszcze 2jka haczy. Próbował ktoś wymiany oleju w skrzyni czy to coś może pomóc? Bo gość w Aso w Krk powiedział żeby się do tego przyzwyczaić i że wymiana oleju na nowy może tylko pogorszyć to haczenie. Nie znam się w temacie wejść pytam użytkowników.
Dider:
Kiedyś w Daewoo na problemy z haczeniem biegów pomagała właśnie wymiana oleju. Co ciekawe w moim Matizie wymiana oleju w ręcznej skrzyni biegów na MOBIL ATF 220 DEXRON II pomogła.
Jeszcze można sprawdzić linkę sprzęgła, czy sie od używania nie naciągnęła i ją podregulować. Albo czy jest płyn hydrauliczny, jeśli jest hydrauliczne sterowanie sprzęgła.
grzekrys83:
Hej.
Wróciły mrozy i wrócił problem z 1 i R.
Może ktoś z Was rozwiązał już problem z ciężko działającymi biegami 1 i R na włączonym silniku?
Podkreślam, że problem jest tylko jak jest minus na zewnątrz oraz na włączonym silniku.
Na zgaszonym nie ma tego problemu.
Proszę o rady, gdyż problem jest dość irytujący.
misieq:
Witam, u mnie podobny problem czy uporales sie grzekrys z ta przypadloscia?
Musze dwa razy czasami wysprzeglic zanim mi skoczyc pierwszy albo wsteczny. Do tego faktycznie nie mam tez plynnego przejscia z jedynki na drugi bieg. Autko w sumie odkupilem niedawno i sie zastanawiam faktycznie czy ten typ tak ma, czy faktycznie cos moze z wysprzeglikiem albo skrzynia ?
Nie twierdze ze zawsze sie tak dzieje ale czasami naprawde jest to irytujace. Na zimnym to zjawisko wystepuje czesciej. W sumie od poczatku jak odkupilem samochod to pytalem sie w autoryzowanym serwisie dlaczego jak wciskam sprzeglo to slychac takie specyficzne ,,sykanie" jak by ktos pompowal pilke. Powiedzial gosciu ze wystarczy tam cos lekko podsmarowac i powinno ustac.. ;/ jak dluzej jezdze to specyficznego sykania nie slychac takze moze i ma racje , ale zastanawiam sie czy aby na pewno wszystko jest ok
bobekos: