Autor Wątek: [XG] P0205  (Przeczytany 6735 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

defender118

  • Gość
[XG] P0205
« dnia: 16 Wrzesień 2015, 15:37:33 »
Witam.
Mam problem z którym nie umiem sobie poradzic.
Podczas jazdy zapalił sie check a po chwili auto straciło moc i płynnosc.Po podłączeniu do elma wyszło P0205 czyli problem na wiazce wtryskiwacza cylindra 5.Auto gdy jest zimne chodzi ok.Dopiero po kilku min zapala sie check i ma problemy.Dodatkowo dodam ze od 6 tys obr. w góre tez chodzi ok.
\\sprawdzone:
świeca- była cała czarna zalozylem nowa
cewka- przełozona z innego cyl
kabel wn- zamieniony
wtryskiwacz- przelozony z innegio cylindra
wyczyszczone wtyczki od wtryskiwaczy pb i lpg
zakrecona butla lpg i wyjety bezpiecznik
z grubsza przepatrzona wiazka wtryskiwaczy pod katem uszkodzen

Po mimo tego wszystkiego ciagle na 5 cylindrze wystepuje ten błąd .
Co jeszcze  moze byc zle?

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[XG] P0205
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Wrzesień 2015, 18:50:10 »
Trzeba przejrzeć przewodu




No i oby ECU nie był do wymiany.

defender118

  • Gość
[XG] P0205
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Wrzesień 2015, 15:12:43 »
Witam
Dzieki za odpowiedz
Czyli mam sprawdzic czy jest przejscie pomiedzy 10 pinem pierwszej wtyki pod kierownicą  i 4 pinem wtyki na kolektorze a pozniej do samego wtryskiwacza?

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[XG] P0205
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Wrzesień 2015, 19:47:06 »
Dokładnie tak.

defender118

  • Gość
[XG] P0205
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Wrzesień 2015, 14:22:53 »
Witam
Zabrałem sie ostatnio za sprawdzanie przejscia miedzy tymi kablami ale okazało sie ze mój miernik sie do tego nie nadaje wiec złożyłem wszystko do kupy i chciałem zawiesc auto do elektryka.Niestety po odpaleniu pochodził 10s i w momencie gdy obroty spadły z 1300 na ok 900 zgasł.Po chwili z trudem go odpaliłem i nacisnąłem gaz w podłoge ale jedyne co sie stało to kłęby nieprzepalonej benzyny wyleciały z tłumika a auto sie zdusiło  a ja musiałem uciekac z garazu zeby sie nie udusic.Błędu zadnego nie pokazuje bo chyba za szybko gasnie zanim ecu kapnie sie ze cos jest nie tak.Nie wiem co sie porobiło.
Dzis zdjąłem po raz chyba 4 kolektor zeby zobaczyc swiece i tak jak myslałem wszystkie zalane,  a niektóre tez czarne.Tu następne pytanie bo porozłączałem kable z cewkami i nie wiem jak to ma byc podłączone  z powrotem.Chodzi mi który cylinder z pierwszej głowicy pracuje z którym cylindrem z drugiej głowicy/
Pozdrawiam

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[XG] P0205
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Wrzesień 2015, 17:19:08 »

defender118

  • Gość
[XG] P0205
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Maj 2016, 21:18:12 »
Witam
Kupilem nowe kable i jescze raz zapytam jak je podłączyc bo będe szczery do bólu i npisze ze nic nie wiem ze strony 190  i 192
mozesz mi to napisac lopatologicznie czyli jak cylindry wygladaja tak::
135
246
to który z którym ma byc połączony??

tak nawiasem to hyundai 7 miesiecy stał w serwisie i jedyne co zrobili to zepsuli go jeszcze bardziej.w sobote wyjechal z niego na lawecie :mrgreen:

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[XG] P0205
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Maj 2016, 23:28:54 »



defender118

  • Gość
[XG] P0205
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Maj 2016, 20:22:09 »
witam
2 warsztat wymiękł
Ma ktos moze jakies propozycje co jest zepsute???
Przypominam ze występuje błąd P0205 i auto nie chodzi na jeden cylinder
zrobione zostało:
-zdjeta głowica,docieranie zaworów
-wymiana sterownika silnika
-wymiana wtryskiwaczy
-wymiana przewodów zaplonowych,cewek oraz swiec
-sprawdzenie wiazki(chociaz osobiscie tego nie robilem to nie daje gwarancji ze jest zrobione dokładnie)
-zmierzona kompresja itp silnik jest ok

jakies propozycje?
jesli w przeciagu miesiace nie uruchomie go to idzie na czesci

Pozdrawiam

Sokon

  • Gość
[XG] P0205
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Czerwiec 2016, 04:11:07 »
Jestem przekonany, że masz uszkodzony przewód sterujący wtryskiwaczem.