Mam to samo i to już nie pierwszy raz
Na początku zauważyłem że pompka ie działa - wymontowałem sprawdziłem - sprawna wiec pociągnąłem kabel po stacyjce poprzez przekaźnik i tak jeżdżę do dziś (po włączeniu gazu przekaźnik wyłącza pompkę). Myślałem że to to ale któregoś dnia nie chciała znowu zaskoczyć. Postała 4 dni podszedłem do niej i na tyk zapaliła, znowu 2 miesiące spokój. Potem zonie pod marketem nie zapaliła - scholowałem, poruszałem w domu kablami w okolicach cewki - gra muzyka jeździłem do dziś. W międzyczasie wymieniłem wszystkie przekaźniki na nowe (poza jednym jakimś dziwacznym niebieskim), kable, świece, kupiłem cewkę zapłonową ale jeszcze jej nie założyłem. Czujnik położenia wału wykręcałem kiedyś kable były całe ale muszę podpiąć oscyloskop, nie wiem czy ma ona czujnik wałków
? Niestety komp który dysponuje mój serwis (kts) nie łaczy się z lantrą tzn mogę skasować błędy ale nie mogę ich odczytać. Czym zczytujecie błedy?
jakim programem
?
Jutro biorę środek do styków jeszcze wypsikam wszystkie złączki. Jak nie pomoże zamówie czujnik wału (w domu nie mam oscyloskopu a w pracy mi nie pożyczą)
I spróbuje wywalić immo gdyż podejrzewam jeszcze że może immo nie załączył obwodu cewki?
nie wiem jak skośnookie rozwiązali to. wiecie???
[ Dodano: 2012-02-12, 21:13 ]aaaaa i jeszcze kiedyś też nie chciała zaryrać ale pokręciłem nią po około 20 sekundach coś tam załapała i tak kilka razy próbowała próbowała przez kolejną minutę po czym zapaliła. Może coś wam to mówi
??
[ Dodano: 2012-02-12, 21:15 ]i pytanie odnośnie immo
czy mimo piknięcia i zapalenia kontrolek może mi nie załączyć obwodu cewki
??