Forum > i40 VF

[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)

<< < (18/21) > >>

MasterMaximus:
Frajda z jazdy na pewno nieporównywalna no i dodatkowe bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu (bezcenne). Jeżeli chodzi o spalanie to na pewno nie będzie wyższe, ale oszczędności hmm...
Według mnie warto :mrgreen:

Venom:
mówimy tu o koszcie  1300-1800 PLN.Nie  5000 czy 10 000 więc się nie zrujnujesz. Czy warto? Tak jak piszą chłopaki wyżej...co znaczy warto? I czy wszystko musi się opłacać? Po modzie to jest inny samochód, inaczej się zbiera, inny komfort i bezpieczeństwo. Nieważne czy jeździsz 120 czy 140 bo nie o prędkość maxymalną tu chodzi a o to że auto zbiera się dużo lepiej przy każdej prędkości. To nie jest kwestia racjonalnego wyboru .

miroslaw.brys:
Mam zamiar skorzystać z chip tuningu swojego i40 z 136km na więcej. Czy ktoś z kolegów poleciłby jakiś punkt w zachodniopomorskiem? Dzięki za odpowiedzi.

miroslaw.brys:
Nie doczekałem się odpowiedzi więc zacząłem szukać i znalazłem firmę R-sports ze Szczeciną Dąbia. Wczoraj podniosłem moc w swoim automacie 1.7crdi , rzekomo fabrycznym 136 km, autku, przy przebiegu prawie 125.000km. Już na hamowni okazało się, że mój automat ma 126,6 kuca nie fabryczne 136 kuce. Pan Michał z R-Sports, który podnosił moc w moim Hyundai tłumaczył mi te rozbieżności pomiędzy fabrycznym wzorcowym wskazaniem a automatem i manualem. Po hamowni przyszedł czas na wgranie nowej mapy pracy silnika i wtryskiwaczy, a następnie zaczęły się próby na hamowni w celu wyszukania kompromisu dla żwawej, elastycznej i oszczędnej pracy silnika. W konsekwencji zakończyliśmy próby na 158km czyli o mocy zwiększonej o 32km. W momencie obrotowym wygląda to z kolei następująco: pierwotnie 299 niutonometrów, a teraz 360. Dynamika auta wzrosła. Hyundai automat to ciężki pojazd, chyba 1,7t, wcześniej powyżej 130km/h to mół a w tej chwili pzyrost mocy w zakresie 130-180 km/h jest po prostu odczuwalny, więc generalnie mi o to chodziło. Zapłaciłem 1400zł i jestem z tych przeszło 30 koni i 60 niutonów bardzo zadowolony. Pan Michał z R-Sports mówił, że silnik można było wkręcić prawie pod 180km ale to już kosztem filtra DPF i sprzęgła. Wybrałem równowagę w tym wszystkim i jestem zadowolony. Na koniec już, przez 7 lat byłem przekonany, że jeżdzę hyundaiem co ma 136km i chyba 320 niutonów a tutaj okazało się, że 126km i 299 niutonów.

MD13:
miroslaw.brys ja miałem podobnie . Mi wyszło 128 km na hamowni ( w papierach 136km). Finalnie wyszło 168 km . Moment przed mapą miałem 332 Nm a po mapie 372 Nm. Ja gdzieś na filmach testowych słyszałem że i40 wagon waży lekko powyżej 2 tony. No jest kobyłka :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej