Forum > i40 VF

[i40 VF] Chip tunning i40 1.7 CRDi (115 KM -> 135 KM)

<< < (14/21) > >>

Bartek_wroc:

--- Cytat: "Przemek" ---Witam u mnie jest nowy silnik, nowe turbo, pozostały tylko stare wtryski i pompa. Na hamowni wyszło 150 KM po lekkim chipie wyszło 181 KM i 404 Nm. Przejechałem juz 2 tyś kilometrów, autko naprawdę fajnie jeżdzi.
--- Koniec cytatu ---

Hm.. widzę, że nie zaglądasz na to forum od kilku miesięcy, ale może dostaniesz jakieś powiadomienie i zajrzysz.
Jak się sprawuje auto po podniesieniu mocy do aż tak wysokiego poziomu? Jeździ jeszcze?
Pytam poważnie, bo jestem zainteresowany i40 i podniesieniem mocy. Tylko nie chcę tym samym wdepnąć na minę :/

Ew. inni użytkownicy, którzy już jakiś czas temu podnosili moc, również proszeni są o jakieś informacje. Jak się sprawuje taka modyfikacja po dłuższym okresie użytkowania.

MD13:
Bartek_wroc
Po roku nadal jeździ :) Wszystko pracuje bardzo dobrze.

Bartek_wroc:
Widzę jednak, że Ty robiłeś nową mapę. Czyli to rozwiązanie przy którym traci się gwarancję, tak?
Mnie będzie interesowało auto 2-3 letnie, więc na gwarancji by mi zależało :/
W tej sytuacji zostałby mi jakiś power box?
Na pewno nie będę chciał wycinać dpf. Tylko tutaj podobno kółko się zamyka bo jak rozmawiałem we Wrocku w warsztacie, który regeneruje, wycina dpfy a także podnosi moc, to powiedzieli, że podniesienie mocy, siłą rzeczy spowoduje zwiększenie ilości spalin i szybsze zapychanie dpf :/
Mnie interesuje wersja 141KM i nie ukrywam,że podniesienie tak do chociaż 160KM, byłoby fajne.
W tą wersję kolegi, który rzekomo podniósł i40 na ponad 180KM jakoś nie chce mi się wierzyć, a już na pewno nie było to bezpieczne podniesienie.

pudzian3:
to ja moze spytam czy ktos podnosil moc z zostawionym DPFem i ile KM/NM udalo sie uzyskac?
z checia podnioslbym moc ale DPF musi zostac (nie chce ryzykowac przejazdami przez niemcy)
czy podniesienie mocy nie powoduje wariowania DPFu? mam wersje 136KM
pozdro

MasterMaximus:
U mnie wgrana nowa mapa silnika. Po badaniu na hamowni fabrycznie było 125km i 275Nm (katalogowo wersja 115km). Po podniesieniu mocy 155km i 338Nm. Rożnica odczuwalna podczas jazdy kolosalna, samochód jedzie zupełnie inaczej. Modyfikacja wykonana w sierpniu 2018r i wszystko śmiga, przy okazji wyciąłem DPF niestety nie nadawał się do regeneracji. Usługa w TuneForce w Poznaniu, jestem bardzo zadowolony i polecam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej