A w ASO sprawdzali to wszystko przy Tobie?
Skoro twierdzą, że wszystko jest dobrze z ogólnie pojętą geometrią (pochylenie koła, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, zbieżność itd.), koła są właściwie wywarzone, opony nie są zużyte w różnym stopniu, opony mają takie same ciśnienie, to może jeszcze trzeba sprawdzić, czy przypadkiem hamulec jednej ze stron lekko nie trzyma. Może to być przód, lub tył. Sprawdź proszę, czy koło/koła tej strony na którą ściąga jest/są gorące, lub zdecydowanie bardziej ciepłe niż pozostałe.
W opisie widzę, że młode auto. Zakładam, że zgłaszasz problem od jakiegoś czasu, także ja na Twoim miejscu, gdy rozłożą ręce twierdząc, że ten typ tak ma, posiliłbym się opinią rzeczoznawcy (sam o tym nawet wspomniałeś) i próbował wymienić samochód na nowy, wolny od wad. Mam tu na myśli niezgodność towaru z umową. Im dalej w czas, tym trudniej będzie to wyegzekwować.
Co do marki Hyunda`i bym się nie zrażał. Inni producenci mają bardziej spektakularne wpadki. Proszę weź pod uwagę chociażby odpowiedź Nikanora. U Niego jest dobrze. Może Twój egzemplarz jest felerny, albo podejście ASO jest olewcze. Jak to mówią, pierwszy samochód sprzedaje salon, drugi samochód sprzedaj serwis, także w pełni rozumiem Twoje rozczarowanie marką Hyundai.
P.S.
Jesteś z Warszawy, także nie będziesz chyba miał problemu, żeby ustawić się z kimś z Forum na przejażdżkę porównawczą, zamiennie swoim, jak i czyimś i10. Wtedy porównacie, czy ten typ tak ma, czy coś jest skopane. Ja mam i20, także nie pomogę.