Autor Wątek: wymiana akumulatora w Tusconie  (Przeczytany 15649 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

okobar

  • Gość
wymiana akumulatora w Tusconie
« dnia: 02 Luty 2012, 18:26:54 »
no i aku mi padło...
po kilku latach bezproblemowego używania padł...
we wtorek o świcie - nie zapalił, no coż, stwierdziłem że do pracy pojadę autobusem...
po południu podszedłem do samochodu - i odpalił od razu
zadowolony w środę sobie pojeździłem - też odpalił bez problemu - ale dziś, w czwartek rano nie chciał zapalić, po południu również nie chciał...

stwierdziłem więc że ok, czas na nową bateryjkę

zamówiłem jakąś 95 Quek czy coś takiego :P i nasuwa mi się pytanie

nad moim akumulatorem w samochodzie jest coś co ogranicza do niego dostęp.. nie wiem co to zamontowane jest do plastyków w połowie składa się z dość szerokiej rury...
jak wymienić akumulator nie rozwalając czegoś?
(tak nie znam się na tym, tak mam 2 lewe ręce, w silniku jedyne co robię to sprawdzam olej i dolewam płyny)

tak wiem, że zrobi to pewnie każdy mechanik, ale do warsztatu jednak trzeba dojechać, bez wymiany akumulatora nie dojadę... czyli muszę zrobić to sam

ktoś wie jak się do akumulatora dostać, nie rozwalając wszystkiegto po drodze?

piotrkiller

  • Gość
wymiana akumulatora w Tusconie
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Luty 2012, 19:40:56 »
no niestety innej mozliwości nie ma.Od dołu go nie wyciągniesz przecież.Musi wyjść swobodnie do góry co wiąże się z usunięciem wszystkich przeszkód po drodze. Poproś kogoś jesli ty nie umiesz.Nic na siłę bo przy tej temperaturze zawsze mozna coś urwać lub uszkodzić.Innej rady nie ma.To naprawdę nic skomplikowanego.pozdrawiam

okobar

  • Gość
wymiana akumulatora w Tusconie
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Luty 2012, 07:59:50 »
to cos co przeszkadza w dostępie do aku to chyba intercooler...

i to pytanie do doświadczonych - jak zdemontować intercooler żeby nic nie uszkodzić i móc potem ponownie zamontować?