Nie ma ścieżek podprowadzonych pod żarówkę ? Czy też nie ma wtyczki jednej do zegarów ?
Jak wtyczki masz 3 tzn ze po prostu masz inne zegary, masz wersję gls, jest mało proawdopodobne byś nie miał fabrycznie CE w zegarach - chyba że masz zegary lub miałeś zmieniane, konsultowałem to z 3-4 osobami też z wersją Wagon i moze Cię to zdziwi - CE u nich to kwestia wsadzenia żarówki, otwór zaślepiony taśmą, taśma ze ścieżkami podprowadzona pod miejsce żarówki.
Zobacz czy nie miałęś nic kombinowane, masz wersję Europejską Lantry ?
spicia odkręcania jest od biedy 7 wkrętów krzyżakowych. Na dzień dobry od góry dwa, zaraz nad kierownicą pod zegarami, za gumową osłoną, za stacyjką w głebi 2 wkręty, zdejmujesz plastikową osłonę jak odkręcisz te 4 wkręty i właściwe zegary trzymają się na 3 wkrętach. Wykręcasz, wyjmujesz, odpinasz 3 kostki z tyłu (każda pasuje tylko w jedno miejsce - więc nie ma problemu i strachu), i zegary masz na wierzchu.
Wszystko robisz na wył. zapłonie.
Skąłdając trzeba uważnie osadzić zegary trafiając linką prędkościomierza w gniazdo w zegarach. Aby ułatwić sobie sprawę odkrecach osłonę stacyjki, 3 wkrety dookoła dźwigni regulacji płaszczyzny pionowej kierownicy.
Raptem 10 minut całej roboty.
Kolego, rozumiem że możesz nie mieć np. otworów w zegarach (ale wątpię, zwłaszcza w wersji gls) ale jak są 3 pełne kostki, to CE jest, poza tym to jest hyundai, ja też nei maiłem wsadzonej żarówki i oprawki, ale taśma z napawanymi ścieżkami była, fabrycznie zaślepione otwory też, wsadzam zarówkę i hula.
Ale kłóciłs ię nei będę, przyjeżdżać nei będę bo nei piszę bloga i nie fascynuje mnie to tak bardzo co kto ma a co nie, bądź uprzejmy zrób chociaż fotkę tu każdy chce pomóc - zauważyłeś zebym wpierał coś na siłę ?
Ja nie mówię ze musi być bo ja tak mam, miałem.
Pytałem, szukałem więc mówię - nei spotkałem się w 3-4 tych samych autach, wersji i rocznikach tych samych by było inaczej.
Daj fotkę. Jak coś to dla innch też będzie to informacja a aj też skorzystam na tym.