Autor Wątek: [Getz] [Getz] Przewód wspomagania  (Przeczytany 3285 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Adamaranth

  • Gość
[Getz] Przewód wspomagania
« dnia: 08 Luty 2015, 12:39:55 »
Witam,
mam taki problem w moim Getz'ie 1.1 padło wspomaganie. Winowajcą okazał się przewód który skorodował. Zamówiłem przewód, jednak okazało się, że to nie ten. Bo to nie ten pierwszy, a ten drugi. I stąd moje pytanie. Czy... wiecie może jak wygląda ów przewód i po jakim numerze go szukać?
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwiec 2020, 21:07:03 przez Brt »

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
Re: [Getz] Przewód wspomagania
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Luty 2015, 19:04:22 »

Offline ehhe

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 12
[Getz] Awaria wspomagania
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Lipiec 2017, 21:26:24 »
Witam,

chciałbym prosić o próbę diagnozy, co mogło się stać w moim aucie. Zamierzam je oddać oczywiście do mechanika, ale nie znam się na tym zupełnie, więc może pomożecie mi zorientować się wstępnie co mogło się przydarzyć oraz ile może kosztować naprawa.

Otóż wsiadłem dziś do auta, udało się przejechać 200 m i zacząłem słyszeć pod maską dziwne brzęczenie. Miałem wrażenie, jakby coś tam wpadło do silnika, albo uczepiło się podwozia i wlecze się po drodze. Nic takiego nie było, postanowiłem zawrócić. Na parking udało mi się już zakręcić z trudem - kierownicę obracało się ciężko. Zaglądam pod maskę i widzę zupełny brak płynu w zbiorniczku na płyn do wspomagania. Są wyraźne, mokre plamy w dolnej części silnika. Samochód odpala, ale w silniku słychać jakby krążenie jakiegoś płynu (to jest taki dźwięk, jak syczącej wody przepływającej w wężu ogrodowym). Dodam, że po uruchomieniu silnika oba paski (ten bardziej z przodu, ale głębiej i drugi bardziej z tyłu, ale wyżej) pracują.