Forum > Pozostałe

Swapy - w pogoni za większą ilością mocy

<< < (2/3) > >>

NEEG:
Koszta? ;) Z doswiadczenia moge powiedziec ze najwazniejsze jest to, zeby silnik sie gabarytami miescil hehe ;) A koszta wcale nie wychodza jakies kosmiczne ;) Zapakowanie 3.0 do Daewoo, wynioslo nas okolo 7 tys, wliczajac w to silnik, zawias i hamulce ;)

Probowalismy tez 1.3 do Tico wlozyc ale sie nie udalo <w tm wypadku wlasnie jeden cylinder wiecej w porownaniu do 0.8 stanowil zbyt duzy problem :/>. Tzn dac by sie dalo, ale auto do jazdy "na codzien" by juz sie nie nadawalo :/

Patrzac na komore swojego i20 i porownujac ja do innych Hyundaiow wlasnie wydaje mi sie, ze tam jest dosyc duzo miejsca hehe ;)

A nie wiecie czy takiej V6 Hyundaia nie mozna spiac z jakas skrzynia biegow z mniejszej pojemnosci? 3.0 Opla np da sie zlozyc na ori skrzyni 1.5 Daewoo :D Przez to mozna troche miejsca zaoszczedzic ;)

@igoreczek; niekoniecznie :) Wiekszosci ludzi sie wydaje ze taki silnik jest o niebo ciezszy od np 1.3 , ale to nie prawda ;) Roznica miedzy 1.5 a 3.0 <Daewoo w tym wypadku> jest okolo 50-60kg, wiec tragedii nie ma ;) Buda sie nie rozjezdza, auto normalnie skreca itd itp :)

A co do prekosci; wybebeszona calkowicie Nexia <1050kg z V6> prowadzi sie znakomicie nawet przy 200+ :D
//www.youtube.com/watch?v=kdjuCaKYGg4
Troche wycieraczki tylko drgaja ;P

I uprzedzam pytanie; z taka predkosci anormalnie nie jezdze i osoagnalem ja w "bezpieczym"miejscu , przynajmniej dla innych uzytkownikow drogi :)

Mike82:
Czyżbyś chciał włożyć V6 do swojego i20? :mrgreen:

NEEG:
Na gwarancji niestety nic nie moge ruszyc ;P
BTW: trzeba tez pamietac o tym, ze wlozyc V6 jest teoretycznie latwiej niz jakas wieksza 4-ylindrowke ;) Dlaczego? Bo ubywa nam jednego cylindra na szerokosc, wiec miejsca robi sie teoretycznie troche wiecej. Gorzej na dlugosc, bo trzeba go jakos upchnac miecy pasem przednim a sciana grodziowa ;d

voytekk1:
najmocniejszy będzie pony po swapie na 4g63t z mitsubishi eclipse/eagle talon. A do accenta wrzucają przeważnie 2.0 z coupe

IgoReCzeK:

--- Cytat: "NEEG" ---Wiekszosci ludzi sie wydaje ze taki silnik jest o niebo ciezszy od np 1.3 , ale to nie prawda ;) Roznica miedzy 1.5 a 3.0 <Daewoo w tym wypadku> jest okolo 50-60kg, wiec tragedii nie ma ;) Buda sie nie rozjezdza, auto normalnie skreca itd itp
--- Koniec cytatu ---

Moja uwaga dotyczyła się przeciążeń przy przyśpieszaniu z silnikiem o mocy w granicach 200KM i gwałtownych hamowaniach z prędkosci 200km/h do na przykład 100km/h. Różnica w wadze silnika może nie jest pomijalna, ale to nie ona zmienia geometrię karoserii. ;-)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej