Koszta?
Z doswiadczenia moge powiedziec ze najwazniejsze jest to, zeby silnik sie gabarytami miescil hehe
A koszta wcale nie wychodza jakies kosmiczne
Zapakowanie 3.0 do Daewoo, wynioslo nas okolo 7 tys, wliczajac w to silnik, zawias i hamulce
Probowalismy tez 1.3 do Tico wlozyc ale sie nie udalo <w tm wypadku wlasnie jeden cylinder wiecej w porownaniu do 0.8 stanowil zbyt duzy problem :/>. Tzn dac by sie dalo, ale auto do jazdy "na codzien" by juz sie nie nadawalo :/
Patrzac na komore swojego i20 i porownujac ja do innych Hyundaiow wlasnie wydaje mi sie, ze tam jest dosyc duzo miejsca hehe
A nie wiecie czy takiej V6 Hyundaia nie mozna spiac z jakas skrzynia biegow z mniejszej pojemnosci? 3.0 Opla np da sie zlozyc na ori skrzyni 1.5 Daewoo
Przez to mozna troche miejsca zaoszczedzic
@igoreczek; niekoniecznie
Wiekszosci ludzi sie wydaje ze taki silnik jest o niebo ciezszy od np 1.3 , ale to nie prawda
Roznica miedzy 1.5 a 3.0 <Daewoo w tym wypadku> jest okolo 50-60kg, wiec tragedii nie ma
Buda sie nie rozjezdza, auto normalnie skreca itd itp
A co do prekosci; wybebeszona calkowicie Nexia <1050kg z V6> prowadzi sie znakomicie nawet przy 200+
Troche wycieraczki tylko drgaja ;P
I uprzedzam pytanie; z taka predkosci anormalnie nie jezdze i osoagnalem ja w "bezpieczym"miejscu , przynajmniej dla innych uzytkownikow drogi