hehe, spoko. Masz rację. Ale ty masz specyficzny przypadek. Ale jeśli nie ma nitki miedzianej to nie ma się co nagrzać, a w twoim przypadku początku nie było, zastosowałeś klej i doprowadziłeś w ten sposób prąd do miedzianej ścieżki (na całej szybie z wyjątkiem początku) która się nagrzewa i wszystko jest ok. A powiedz, początek ścieżki tam gdzie nie ma miedzianego drucika, a jest tylko klej, grzeje ci czy nie ?? Bo z tego co mówisz to nie, ale akurat to mało istotne, bo patrzysz przez środek szyby a nie w jej rogu gdzie ci akurat nie grzeje.
*Co do ścieżki, to można mieć ten podkład taki koloru ceglanego i może się wydawać, że wszystko jest ok. Ale ścieżka może nie przewodzić, bo to nie podkład przewodzi a ta góra jego (tak jak mówisz z drucikiem). Inna sprawa jest wtedy kiedy szyba w pewnym miejscu jest czysta (nie ma wogóle nic drucika, ścieżki nic)- po prostu całość ścieżki w środkowej części szyby oderwała się itp tu klej nie pomoże. Połączysz nim a szyba będzie ci grzała tam gdzie jest drut - na bokach a nie środku. Inna sprawa żeby oderwać całość to trzeba używać samochodu jako transportowy, bo w normalnym użytkowaniu to nieczęsty przypadek.
** Widziałem gości którzy (bo w niektórych miejsca nic nie było) ścieżki sobie malowali jak picasso na szybie i myśleli że naprawią, oczywiście nie udało się