Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Idą mrozy....

<< < (8/8)

zkit:
Ostanio trochę poczytałem o filtrze paliwa i sprawdziłem to na swoim CRDI. Jeśli kogoś to interesuje to podaję na 100%, że filtr jest podrzewany. Grzałka znajduje się pod metalową obudową do której dochodzą przewody paliwowe. Jest ona w okrągłej obudowie  z tworzywa sztucznego, do której od dołu dokręca się filtr paliwa. Dochodzi do niej wiązka przewodów elektrycznych, które można odłączyć i sprawdzić czy grzałka jest sprawna. Wystarczy zwykły omomierz. Nad grzałką w metalową obudowę, do której dochodzą przewody paliwowe jest włącznik termiczny tej grzałki. Włącza ją w zależności od temperatury filtra.
Jednak gdy sprawdziłem to na swoim samochodzie okazuje się, że grzałaka jest załączana dopiero gdy silnik odpali. Po przekręceniu kluczyka, gdy grzeją świece, grzałka jeszcze nie ma zasilania. Wnioskuję, że jest to zabezpieczenie przed przegrzaniem grzałki gdy paliwo nie przepływa, ale gdyby prąd płynął po przekręceniu kluczyka to rozruch byłby łatwiejszy.

JKowalski:
Witam

Ostatnio w sklepie motoryzacyjnym widziałem pokrowiec-ocieplacz na akumulator.
Coś w ten deseń: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ocieplacz+na+akumulator

Czy ktoś z Was miał jakies doświadczenia z tego typu wynalazkami? Warto w ogóle próbować?

Pozdrawiam

ROTHMANS:
No ciekawe tylko ciekawe jak jest z mocowaniem bo u nas jest blaszka na dole
Czyli co wkładam aku w pokrowiec i go nie przykręcam czy jak?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej