Forum > i30 FD
i30 1.4 benzyna jak docierać.
waldek_l44:
--- Cytat: Carexpert ---Jesli chcesz zabezpieczac auto to to najlepszy okres. Caly spod jest czysty i suchy i na taki powinno klasc sie zabezpieczenie. Potem przed zabezpieczeniem nalezy spod piaskowac suszyc i czyscic ...
Kolego, przepraszam, ale jak kolega jest "carexpertem", to ja nawet taczki nie chciałbym koledze dać do naprawy. Po piaskowaniu podwozia to zostałaby goła blacha. Uśmiałem się z tego postu co niemiara. Czasy Syren minęły. Hyundaie mają zabezpieczenie fabryczne, mają gwarancję i nie należy nic kombinować, jejku piaskowanie, humor roku. Pozdrawiam i proszę się nie gniewać, ale przed napisaniem postu przemyśleć co chce się przez nieudolną "pomoc" osiągnąć.
--- Koniec cytatu ---
rencak:
Widzę że jest problem z tą konserwacją.
Panowie nie miejcie pretensji do Carexpert ,czytając jego post domyśliłem się że piaskowanie to przyszłość jeżeli odpuszczę dodatkową konserwację teraz.
A jak jest z zabezpieczeniem fabrycznym w i30?
Czy blachy są ocynkowane macie jakieś dane na ten temat.
Wiem że było kilka postów na tym forum o rdzy w podwoziu nowego i30,były też zdjęcia.
Jarek:
--- Cytat: "rencak" ---...domyśliłem się że piaskowanie to przyszłość jeżeli odpuszczę dodatkową konserwację teraz.
--- Koniec cytatu ---
Nie rozumiem czemu uparłeś się na tą konserwację. Jak ją zrobisz to stracisz gwarancję. Twój wybór.
--- Cytat: "rencak" ---A jak jest z zabezpieczeniem fabrycznym w i30?
Czy blachy są ocynkowane macie jakieś dane na ten temat.
Wiem że było kilka postów na tym forum o rdzy w podwoziu nowego i30,były też zdjęcia.
--- Koniec cytatu ---
Z nieocynkowanej to może robią TATA Nano (choć nie wiem czy ich tu nie obrażam). Rdza w podwoziu - komuś tam rdzewiały śruby albo tłumik. Śruby nie są robione z nierdzewki więc będą rdzewieć. Podobnie tłumik. Taki już los tłumika że przegnije i wcześniej czy później zostanie wymieniony. Tylko nie konserwuj tłumika :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
waldek_l44:
--- Cytat: "rencak" ---Widzę że jest problem z tą konserwacją.
Panowie nie miejcie pretensji do Carexpert ,czytając jego post domyśliłem się że piaskowanie to przyszłość jeżeli odpuszczę dodatkową konserwację teraz.
A jak jest z zabezpieczeniem fabrycznym w i30?
Czy blachy są ocynkowane macie jakieś dane na ten temat.
Wiem że było kilka postów na tym forum o rdzy w podwoziu nowego i30,były też zdjęcia.
--- Koniec cytatu ---
Nie mam pretensji do kolegi "Carexpert", tylko zwróciłem uwagę, że nie piaskuje się podwozia w nowym aucie. Kupiłem nowe auto po to, żeby nic nie kombinować. Kombinować to można przy VW składanym z pięciu sztuk. Syn też kupił takie samo autko i naprawdę nie będzie też konserwował spodu a tym bardziej piaskował. (kupiony w Płocku).
Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego 2010 roku.
Carexpert:
waldek_l44, Niestety nie ma innego sposobu na usuniecie rdzy i zanieczyszczen w starym aucie niz piaskowanie. Jak bys wiedzial co piszesz i wiedzial jak sie zabezpieczenia robi w starych autach wiedzialbys ze nie robi sie tego na mokry brudny i zardzewialy spod. W przeciwnym wypadku zabezpieczenie tylko przyspieszy korozje. Niestety nie wiesz tez ze piskowanie mozna robic na tysiace sposobow tak jak i tarcie papierem sciernym czy szczotka druciana. Mozna wyczyscic rdze mozna wyczyscic do golej blachy a jak sie upszesz przetrzesz sie na wylot ale nie o to chodzi. Piasek jak i papier scierny ma rozne ziarno i pod roznym cisnienie mozna je podac jak i czas jego dzialania ma znaczenie. Dodatkowo mianem piaskowania okresla sie tez czyszczenie nie tylko samym piaskiem. Ale jak jestes madrzejszy to dalej wiedz swoje ja nie musze cie uczyc. Zreszta pisalem wyraznie ze zabezpiecza sie nowe auta a w STARYCH trzeba zrobic piaskowanie by wlasnie pozbyc sie ognisk rdzy brudu soli i zanieczyszczen. Czytaj ze zrozumieniem.
Nawigacja
[#] Następna strona