Autor Wątek: Centralny Zamek - automatyczne zamykanie auta  (Przeczytany 3041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaro74

  • Gość
Centralny Zamek - automatyczne zamykanie auta
« dnia: 30 Październik 2014, 10:16:04 »
Witam!
Mam pytanie, jak wyłączyć AUTOMATYCZNE zamykanie centralnego zamka gdy opuści się auto?  
W moim Tucsonie, jak go opuszczę, chyba muszę też wyłączyć światła, bo automatycznie po ok. 2min zamyka się centralny zamek zabezpieczając auto...
Niby wszystko fajnie, ale nie dalej jak wczoraj coś się autku popierdykało, może przez ten pierwszy nocny mróz, a może coś zawilgociło sterownik (nie wiem, nie znam się) i proszę sobie wyobrazić, czy wiozę rano córkę do szkoły, jak zwykle zjeżdżam na zatoczkę do szybkiej wysiadki (silnik włączony, kluczy w stacyjce oczywiście - wiem wiem, że tak nie wolno), pomagam córce wysiąść z auta, założyć plecak... a auto mi się samo zamknęło... Centralny zamek zamknął wszystkie drzwi (widziałem przez szybę, że te czerwone włączniki przy klamkach się przesunęły) i tylna część ciała.
Na szczęście nawinął się kolega, który przywiózł zapasowe kluczyki i dostałem się do auta...
No ale sama sytuacja nie była fajna :(  Korek na maxa, autobusy zablokowane, klaksony, szok...
Dlatego chcę wyłączyć w kompie (systemie) tę funkcję automatycznego zamykania auta... Jak to zrobić?

ps. auto równie dobrze może się w takim przypadku też samoczynnie zamknąć, jak się z niego wyjdzie i zostawi kluczyki, dajmy na to na siedzeniu i też niskie plecy - to nie jest fajne. To już wolę, żeby się samo nie zamykało i tak Hyundai nie kradną :)
Pzdr

Po zgłoszeniu: edycja słowa powszechnie uznawanego za bliskie obraźliwemu. Odklej się od tej części ciała, bo pójdą warny.
Wielokropki, jak nazwa wskazuje, składają się z dokładnie trzech kropek. (:
Jeden pytajnik na końcu zdania pytającego w zupełności wystarcza. Poprzycinałam tu i ówdzie. tekla


[ Dodano: 2014-11-12, 14:23 ]