Autor Wątek: Potrzebuje rady w sprawie odpalania  (Przeczytany 3051 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przemek41

  • Gość
Potrzebuje rady w sprawie odpalania
« dnia: 14 Grudzień 2009, 22:12:39 »
Witam. Moj scoupe 95r. odpala kiedy chce;]. Akumulator, świece ma nowe. Sytuacja wygląda tak ze silnik "kreci" ale odpalić nie chce. Bylo podejrzenie awarii pompy paliwa. Więc przewód idący od filtru paliwa został odkręcony i przekręciłem kluczyk w stacyjce i ponoć powinno paliwo tryskać ale nie było żadnej reakcji(znajomy twierdził ze w ten sposób sprawdzi się czy pompa działa). Samochód stał tydzień nie używany, po czym odpaliłem go bez problemu, pojeździłem ze 2 tygodnie i znów nie odpalał i wszystko od nowa... parę dni pali, parę dni niepali......Gdy zaholowałem go do mechanika jemu odpalal calu czas... Nie wiem co z tym zrobić, nie znam się i liczę na pomoc.

wtom

  • Gość
Potrzebuje rady w sprawie odpalania
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Grudzień 2009, 22:19:26 »
immo klucza nie widzi. typowe w hultajach :mrgreen: wypnij wtyczke pierścienia (anteny immo) spryskaj wd-40 lub kontaktem i zapnij spowrotem.

przemek41

  • Gość
Potrzebuje rady w sprawie odpalania
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Grudzień 2009, 22:21:28 »
nie dodałem ze immobilizer mam od 2 lat odłączony ponieważ kluczyk nie działał

BartBartez

  • Gość
Potrzebuje rady w sprawie odpalania
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Grudzień 2009, 09:51:08 »
Z tego co pamiętam to pompa w moim Scoupe załączała się dopiero z rozrusznikiem.
Zacznij od tego czy masz iskrę gdy nie chce palić. Było na forum wiele razy.

przemek41

  • Gość
Potrzebuje rady w sprawie odpalania
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Grudzień 2009, 16:20:13 »