Autor Wątek: [Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu  (Przeczytany 4146 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

smuggie

  • Gość
[Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
« dnia: 19 Październik 2014, 20:54:11 »
Na niewielkich prędkościach podczas skręcania kierownicą słychać piszczenie, taki sam dźwięk słychać podczas szybkiego przyspieszania od 0 kmh. co to może być? poziom płynu od wspomagania w normie

DriverOpolskie

  • Gość
[Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Październik 2014, 21:21:50 »
Smuggie,u mnie przy przyśpieszaniu też piszczy,ale to moja żona :) Sorry za OT. Nie napisałeś gdzie piszczy. Czy to jest odczuwalne w kierownicy ? Piszesz o płynie,więc chyba myślisz o wspomaganiu. Ono wyje,gdy brak płynu,lub gdy układ jest zapowietrzony.

spidigon

  • Gość
[Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Październik 2014, 09:24:26 »
Może luźny pasek.

smuggie

  • Gość
[Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Październik 2014, 11:52:11 »
nie jest odczuwalne w kierownicy, identyczny dźwięk dochodzi jak mocno przyspieszę i identyczny jak po prostu skręcam przy malych prędkościach. A może to wina tego, że któryś z pasków jest wilgotny? Coś mi tam na niego cieknie.

spidigon

  • Gość
[Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Październik 2014, 14:49:12 »
Mokry pasek może jak najbardziej piszczeć.

pgaz

  • Gość
[Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Październik 2014, 13:27:23 »
Cytat: "smuggie"
identyczny dźwięk dochodzi jak mocno przyspieszę i identyczny jak po prostu skręcam przy malych prędkościach.


Geometria opony piszczą ? Guma o takich właściwościach ?

DriverOpolskie

  • Gość
[Santa Fe CM] piszczenie przy skręcaniu i przyspieszaniu
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Październik 2014, 16:17:27 »
A jak w CM rozwiązane jest wspomaganie ? Pompa jest na pasku ?Jeżeli na pasku,a pasek nie jest OK,wyślizgany luźny,to przy skręcie pompa stawia opór i może być pisk.